در یک اردوی جهادی جمعی از اصحاب رسانه میناب اقدام به پاکسازی ساحل بندر تیاب نمودند.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۹۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹

 

به گزارش خبرنگار بسیج از میناب، در یک  حرکت جهادی اصحاب بسیج رسانه شهرستان میناب به همراه خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج بندر تیاب با پاکسازی یک کیلومتر از ساحل این بندر  هفته عفاف و حجاب را در این شهرستان گرامی داشتند.

 

علی ذاکری خبرنگار مهر و مسئول بسیج رسانه شهرستان میناب ضمن تقدیر از شورای اسلامی و دهیاری محترم بندر تیاب گفت: طی یک ماه آینده نیز یک اردوی جهادی دیگر برگزار خواهد شد و بسیج رسانه میناب جهت خدمات رسانی به یکی از روستاهای محروم منطقه خواهد رفت.

 

مسئول کانون رسانه ای میناب پاکیزه نگه داشتن طبیعت را یکی از اولویت ها در حفظ محیط زیست دانست و افزود: فرهنگ پاک نگه داشتن طبیعت باید در بین افراد نهادینه کرد.

 

ذاکری با اشاره به وحدت و همدلی اصحاب رسانه شهرستان میناب اظهار داشت: وحدت رسانه ای باعث حل مشکلات و خدمات رسانه بهتر به مردم می شود.

 

ابوالحسن زاهدی خبرنگار صدا و سیما از میناب این حرکت جهادی را نوعی خدمات رسانی به مردم دانست و گفت: این حرکت باید بعنوان یک الگو نهادسنه شود.

 

سرگروه حلقه بسیج رسانه شهید یوسف دقت شهرستان میناب افزود: در راستای اقتصاد مقاومتی و تححق منویات مقام معظم رهبری بسیج رسانه میناب گام موثری در این شهرستان برداشته است.

 

موسی زاهدی یکی از فعالان رسانه ای شهرستان میناب نیز در حاشیه اردوی جهادی گفت: رفع مشکلات و نیازمندی های یک جامعه هم به قلم رسانه ای و هم با نیروی یدی و اتحاد و همدلی امکان پذیر خواهد شد.

 

مدیریت سایت خبری تحلیلی میناب جنوب تاکید کرد: اتحاد و وحدت اصحاب بسیج رسانه شهرستان میناب گام موثری جهت برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و جهادی در بخش های دیگر شهرستان میناب خواهد شد.

 

تقی نژاد دهیار بندر تیاب نیز این حرکت جهادی اصحاب بسیج رسانه میناب را یک حرکتی جدید و الگویی برای نسل های جدید دانست و گفت: بندرتیاب آمادگی و میزبانی اصحاب بسیج رسانه برای هر گونه حرکتی جهادی و فرهنگی را دارد.

 

سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب نیز طی پیامی حرکت جهادی اصحاب بسیج رسانه شهرستان میناب را یک آغازی نو در جهت شناسایی موانع و پتانسیل های هر منطقه جهت اقدامی موفق برای رفع موانع و بازتاب توانمدی ها از نگاه قلم رسانه ای عنوان کرد.

 

سرهنگ سهرابی گفت: از آنجایی که دشمن با حربه های مختلف در پی ایجاد فرهنگی جدید و زدودن فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی در جامعه تلاش می کند بانوان و بسیجیان محجبه بندرتیاب  نیز در این اردوی جهادی ثابت کردند که هر گونه زنگاری را که باعث کم رنگ شدن حجاب در جامعه می شود با وحدت و همدلی در زباله دان خواهند انداخت.

 

وی افزود: اصحاب رسانه قوی و جهادی قطعا” شهرستان و جامعه خود را با وحدت و همدلی خواهند ساخت.

 

در ادامه  تیم فوتسال بسیج رسانه و حلقه صالحین شهید یوسف دقت با انجام یک مسابقه دوستانه در حضور تماشاگران با تیم منتخب بندر تیاب به رقابت پرداخت که دو تیم با نتیجه ۵ -۵ رضایت دادند.

 

یادآور می شود ؛قبل از انجام مسابقه حلقه صالحین شهید یوسف دقت نیز در سالن ورزشی تیاب برگزار شد.

ارسال نظرات