هدف از راه اندازی جنگ های نیابتی توسط آمریکا در منطقه رسیدن این کشور به منافعش در غرب آسیا است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک، گفت: هدف از راه اندازی جنگ های نیابتی توسط آمریکادر منطقه رسیدن این کشور به منافعش در غرب آسیا است.
کد خبر: ۸۷۱۳۸۶۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳

سروان حسین ایزد پناه جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیریک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان هرمزگان، عنوان کرد: هدف از راه اندازی جنگ های نیابتی توسط آمریکادر منطقه رسیدن این کشور به منافعش در غرب آسیااست. استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا می کوشد با استفاده از پول و ثروت برخی کشور های مرتجع عرب در منطقه و با استفاده از نیروی انسانی همین کشورها و تشکیل گروه های تکفیری مانند داعش بدون اینکه تلفاتی بدهد و متحمل هزینه های سنگین جنگ شود جنگ نیابتی ایجاد کند و به اهدافش در منطقه برسد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا دوهدف مهم را در منطقه غرب آسیا دنبال می کند یکی از اهداف آنها تسلط و دستیابی به منابع و ذخایر زیر زمینی کشورها مانند نفت و گازاست و هدف دیگر آمریکا تغییر عقاید و رفتار مردم مخصوصا مردم جوامع اسلامی و مسلمانان از طریق شبکه های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی است ومی کوشد از طریق استهاله فرهنگی و تغییر در سبک زندگی، جوامع اسلامی را از اسلام ناب محمدی (ص) دور کند و اسلام آمریکایی را جایگزین آن نماید .

ایزد پناه در پایان خاطر نشان کرد : لازم است برای جلوگیری از پیشرفت سناریوی دشمن بصیرت افزایی و همچنین تقویت روحیه انقلابی و ایثار گری در بین مردم را افزایش داد.

ارسال نظرات