خبرهای داغ:
در سپاه اقلید برگزار شد:

کارگاه توانمندسازی مسئولین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج

کارگاه توانمندسازی مسئولین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج با حضور فرمانده سپاه اقلید ، مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج ،در سالن شهدای پاسدار این شهرستان برگزار شد
کد خبر: ۸۷۱۳۸۶۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
کارگاه توانمندسازی مسئولین فرهنگی پایگاه های مقاومت بسیج با حضور فرمانده سپاه اقلید ،  مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج ،در سالن شهدای پاسدار این شهرستان برگزار شد .

سروان پاسدار محمد رضا قربانی مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه اقلید با اعلام این مطلب گفت:هدف از برگزار این کارگاه لزوم بهره‌گیری درست از ابزارهای فرهنگی در جامعه و توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزشی و اثرگذار در راستای حفظ و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است..

وی فرهنگ بسیج را توأم با اصول و آرمان‌های ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه خواند و با اشاره به وظایف مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج در پیگیری برنامه‌های ابلاغی و اجرای دقیق و درست آن‌ها، بر لزوم تلاش در راستای تحقق این هدف تأکید کرد.

قربانی با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف باورهای ملی و مذهبی و با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت بیشتر در میدان جنگ نرم، از وظیفه و مسؤولیت سنگین مسؤولان فرهنگی کشور سخن گفت.

مسؤول فرهنگی اجتماعی سپاه اقلید بابیان اینکه بدترین آسیب برای ملت‌ها، آسیب فرهنگی است به اقتدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم صبور، هوشیار و مسلمان ایران در مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن با اقتدار ایستاده‌اند و بار دیگر با شکست و نقش بر آب‌کردن توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران، عزت و استقلال و بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

قربانی در پایان سخنان خود بیان داشت: آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مناسب در این زمینه، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و رعایت الگوی مصرف در خانواده‌ها و نیز انجام برنامه‌های فرهنگی ارزشی در پایگاه‌های بسیج ازجمله موضوعات موردبحث در این کارگاه بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار