عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
احد آزادیخواه با انتقاد از اینکه ماهواره نفوذ آمریکایی صهیونیستی را در خانواده ایرانی اسلامی ایجاد می کند ابراز داشت: ماهواره، کمین گاه اهداف شومی همچون فروپاشی نظام خانواده، از بین بردن مشروعیت جامعه و سستی و محو اخلاق متعالی می باشد و جای تاسف دارد که نفوذ آمریکایی درخانواده های ایرانی دیده می شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۰۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸
احد آزادیخواه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تاثیرات مخرب ماهواره در نظام جمعی خانواده اظهار داشت: ماهواره خطرات جبران ناپذیری را برای فرهنگ اسلامی ایرانی ما در نظر گرفته است.

وی با بیان اینکه آمار بالای شبکه های فارسی زبان ماهواره جبهه معاند را تقویت می کند افزود: در 217 شبکه فارسی زبان ماهواره فعالیت بازدارندگی دینی را مد نظر دارند و در جهت تقویت جبهه معاند برآمده است تا وسیله ای برای حمله اجتماعی، فرهنگی و روانی به خانواده مسلمان را مهیا سازد.

آزادیخواه با انتقاد از اینکه ماهواره نفوذ آمریکایی صهیونیستی را در خانواده ایرانی ایجاد می کند ابراز داشت: ماهواره، کمینگاه اهداف شومی همچون فروپاشی به نظام خانواده، از بین بردن مشروعیت جامعه و سستی و محو اخلاق متعالی می باشد و جای تاسف دارد که نفوذ آمریکایی درخانواده های ایرانی دیده می شود.

عضو کمیسیون فرهنگی خاطر نشان کرد: ماهواره رسانه ای است که هنر را به شکل مذموم در قالب فیلم و سریال بکار می گیرد تا بتواند انقلاب فرهنگی، اسلام گرایی و حرکت در مسیر آموزه های دینی را از بین ببرد و در یک عبارت کوتاه عنوان می کنم که ماهواره برای یغما بردن فرهنگ ما رشد و نمو یافته است.

ارسال نظرات