استقبال با شکوه از دولت نوعی اعلام حمایت از کلیت نظام است

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: استقبال با شکوه از دولت نوعی اعلام حمایت از کلیت نظام است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۳۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳

سیدمحمد کاظم نظری در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بویراحمد با اشاره به همکاری وتعامل دستگاههای خدمت رسان در تعطیلات عید سعید فطر افزود: از اداراتی که به خوبی از عهده وظایفشان برآمدند به طور ویژه تشکر می کنیم و از اداراتی که کاستی هایی داشتند می خواهیم که در ادامه سفرهای تابستانی در جهت رفع این کاستی ها قدم بردارند.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اداری باید این احساس وظیفه را داشته باشند که همه امکانات، اعتبارات و اختیاراتشان را در راستای خدمت به کنگره قرار بدهند، بیان کرد: لازم است بدانیم، از ابتدای انقلاب اجلاسیه ای در این سطح برای اولین بار است که در استان انجام می شود و باید با نهایت استفاده از این فرصت مغتنم، عطر فرهنگ ایثار و شهادت بپیچده شود تا فضای فرهنگی استانمان را معطر سازد.

فرماندار شهرستان بویراحمد از دستگاه ها خواست که منتظر مکاتبات در این زمنیه نباشند و به طور جدی پیگیر و همکاری های لازم را داشته باشند.

نظری با بیان اینکه این فرصت ویژه برای هر استانی در هر دولتی یکبار پیش می آید، خاطرنشان کرد: این فرصت برای ایجاد فضای همدلی و همراهی در جهت رفع مشکلات اساسی استان است، بنابراین باید در فضای همکاری و همدلی استقبال با شکوهی از ریاست محترم جمهوری داشته باشیم که در واقع میزبانی از نظام مقدس جمهورس اسلامی است و باید در این میزبانی سنگ تمام بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه، گاهی اوقات برخی از افراد و گروه های سیاسی تلاش می کنند با نگاهی سیاسی و گروهی، بین نظام و دولت ها تفاوت بگذارند و قائل به فاصله هایی بین آنها باشند، تصریح کرد: واقعیت این است که استقبال با شکوه از دولت محترم، نوعی اعلام حمایت از کلیت نظام است.

فرماندار شهرستان بویراحمد ابراز امیدواری کرد که از برکت کنگره شهداء در راستای استقبال با شکوه از ریاست محترم جمهوری بهرمند شویم، و یادآورشد: می توانیم از تلاقی اجلاسیه کنگره شهداء با سفر ریاست محترم جمهوری کمال استفاده را ببریم بطوریکه در بحث سفر  تصویرهای شهدای استان را در محل دیدار عمومی در نظر بگیریم و از تمامی دستگاه ها خواست از همزمانی این دو رویداد ملی کمال استفاده را در راستای با شکوه برگزار کردن آنها داشته باشند.

نظری ادامه داد: خدمات دولت محترم که همان خدمات نظام است ،باید به مردم  اطلاع رسانی شوند به عنوان نمونه بهسازی و آسفالت در روستاها که طبق آمار سال گذشته بنیاد مسکن شاید بتوان گفت که در سال ۹۴ معادل چند دهه گذشته کار شده است، آیا در این زمینه برای مردم قدرشناس استان اطلاع رسانی مناسب و در خور این خدمات صورت گرفته است؟ جاده زیلایی که از آرزوهای دیرین مردم بود و منجر به ارتباط با استان همجوار شده است و به دنبال آن خروج چنین منطقه محرومی از ورطه محرومیت خواهد شد، چقدر اطلاع رسانی شد؟ بنابراین باید نقاط مثبت خدمات دولت را به حق تبلیغ کنیم و اگر نارسایی هایی هایی هم وجود دارد، با زبان و شیوه ای درست مطرح شوند و در فضای ههمدلی و همزبانی در راستای رفع این نارسایی ها گام برداریم، قطعا دولت و ما از اطلاع رسانی درست این نارسایی ها و در جهت رشد و توسعه، استقبال می کنیم.

وی با اشاره به خصلت مهمان نوازی در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: بنا به همین میزبانی با شکوه، مطالبات به حق را منطقی و معقول دنبال خواهیم کرد.

فرماندار شهرستان بویراحمد برنامه ریزی اصولی ستاد سفر را قابل تحسین دانست و افزود: در بخش کشاورزی، صنعت، آب، گردشگری و مسائل اجتماعی و در همه زمینه ها مطالبات دسته بندی استانی و شهرستانی شده است که امیدواریم با میزبانی و استقبال باشکوه، زمینه تصویب و تخصیص اعتبارات خوبی را فراهم کنیم .

نظری با بیان اینکه یک گروهی تلاش وسیعی کردند که زمان یکساله پس از برجام را زیر سوال ببرند و با به فراموشی سپردن شرایط بحرانی قبل از برجام، تلاش می کنند افکار عمومی مردم را در جهت زیر سوال بردن توافق تاریخی برجام جهت دهند، تاکید کرد: اما واقعیت این است که توافق برجام تصمیم کلیت نظام بوده است و خواست و اراده یک دولت واحد نبوده و نیست.

نظری تصریح کرد: در هنگام قضاوت، باید شرایطی را که در پایان دولت قبل داشتیم مورد نظر قرار دهیم تا بتوانیم قضاوت نزدیکتری به حقیقت و واقعیت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: هیچ کسی از ابتدا  تاکنون بر این اعتقاد نبوده است که برجام به طور۱۰۰ درصدی و در زمان یکساله موجب شکوفایی تمامی عرصه های بحرانی کشور می شود و باید بدانیم که مذاکرات بین ایران و دنیا صورت گرفته است و عهد شکنی های تاریخی طرف های مذاکره می تواند در بهره مندی از تمامی فرصت های ناشی از برجام موانعی ایجاد کند، بنابراین می تواند ایراداتی هم داشته باشد.

ارسال نظرات