فرمانده سپاه زرندیه خبر داد

ایجاد 90 عرصه اقتصادمقاومتی تا پایان سال 95 در زرندیه

در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اقتصاد مقاومتی، 90 عرصه اقتصاد مقاومتی تا پایان سال 95 در این شهرستان ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۴۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سرگرد پاسدار محمد مهجوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی که فرموده اند : خیلی‌ها از اقتصاد مقاومتی اطّلاع ندارند ؛ و این یکی از ضعف های کار ما است. ما اگر می خواهیم یک خواسته‌ای تحقّق پیدا کند، قدم اوّل این است که این خواسته را به‌صورت یک گفتمان پذیرفته‌ شده دربیاوریم ؛ گفت: متأسفانه با توجه به تأکیدات رهبری از سال 86 تاکنون و ابلاغ سیاستهای مربوطه در انتهای سال 92 ما در کشور کمتر شاهد توجه به اقتصاد مقاومتی شده ایم .

وی با تاکید بر اهمیت اقدام عملی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ، به اقدامات سپاه زندیه در رابطه با این مهم پرداخت و تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل 15 مورد صنایع تبدیلی در زمینه روغن‌گیری کلزا، فرآوری طالبی و... ایجاد خواهد شد.

فرمانده سپاه زرندیه در ادامه با اشاره به پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی گفت: تکمیل یک باب خانه مددجو در روستای رحمت‌آباد، بازسازی چشمه و بهسازی ساختمان نمازخانه و ساخت سرویس بهداشتی روستای اسماعیل‌آباد، ساخت حمام و خانه مددجو در روستاهای مامونیه، تکمیل خانه مددجوی روستای آسیابک و... بخشی از اقداماتی است که توسط بسیج سازندگی شهرستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی با اعزام گروه‌های جهادی در قالب سه اردوی هفت روزه، هشت اردوی یک روزه و اعزام 180 نفر در قالب طرح بسیج محلات، 600 نفر اردوی یک روزه و یک‌صد نفر اردوی دانش‌آموزی در ایام تابستان امسال دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات