خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش‌بینی اداره‌‌کل هواشناسی استان قم:
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم بیشینه دمای هوای استان را در روز چهارشنبه 45 و در روز پنجشنبه 46 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۴۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای امروز استان قم، اظهار کرد: امروز هوای استان، کمی تا قسمتی ابری است و در برخی از  ساعات روز، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: در اوایل شب بر میزان ‌ابر‌های موجود در‌‌ هوا افزوده‌ خواهد شد و تراکم ابر در آسمان این استان را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به سرعت وزش باد در برخی از ساعات امروز بیان کرد: امروز باد از سمت شرق و با سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت در استان قم خواهد وزید.

قاضی بیشینه دمای هوای امروز استان قم را 44 درجه و کمینه آن را 27 درجه سانتیگراد اعلام کرد و با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قم در دو روز آینده گفت: در دو روز آینده نیز شاهد ابرهای پراکنده در هوای استان قم خواهیم بود.

وی ادامه داد: صبح پنجشنبه هوای استان صاف پیش‌بینی می‌شود اما در بعد از ظهر پنجشنبه، دوباره شاهد ابرهای پراکنده در هوای این استان خواهیم بود.

قاضی وزش باد ملایم را برای فردا و پس فردا پیش‌بینی کرد و افزود: در دو روز آینده از سرعت وزش باد در این استان کاسته خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم جهت وزش باد در دو روز آینده را از سمت شرق اعلام کرد و گفت: سرعت وزش باد در روز چهارشنبه و پنجشنبه 20 تا 35 کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی می‌شود.

وی بیشینه دمای هوای استان قم در روز چهارشنبه را 45 و در روز پنجشنبه را 46 درجه سانتیگراد پیش‌بینی کرد و اضافه کرد: کمینه هوای استان قم در دو روز آینده بین 28 تا 29 درجه سانتیگراد خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها