استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای رفع محدودیت ها و مشکلات شهرداریهای استان درخواست ها و پیشنهادهایی در سفر هیئت دولت به استان ارائه می شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۴۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹

سید موسی خادمی در نشست با شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرداران استان کار سخت و وظیفه سنگینی بر دوش دارند و در سال‌های اخیر و به دلیل مشکلات مالی و اعتباری کشور شرایط کار و فعالیت برای شهرداران سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداران در نوک انتقادات قرار دارند، بیان کرد: فرمانداران، بخشداران، مدیران و استاندار را در اجرایی و عملیاتی شدن برنامه‌ها کمک می‌کنند اما وقتی اتفاقی می‌افتد و حوزه شهر به مشکلی برمی‌خورد تمام انتقادها به شهرداری و شهردار وارد می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در سال 93 اعتبارات خوبی به حوزه‌های مختلف اختصاص داد اما در سال 94 و با کاهش قیمت نفت با مشکلاتی مواجه شد که امیدواریم این مشکلات در سالجاری به حداقل برسد و وضعیت بهبود یابد.

خادمی با اشاره به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد مردم مهمان‌نوازی هستند که انتظار می‌رود در سفر هیئت دولت به استان رسم مهمان‌نوازی خود را به جا آورند و شرایط را برای این سفر مهم مهیا کنند.

وی ادامه داد: شهرداری مرکز شهر اقدامات لازم برای زیباسازی فضای شهر و ساماندهی آن در سفر آینده ریاست جمهور و هیئت دولت را انجام دهند، ضمن اینکه شهرداری‌ها سایر شهرستان‌ها به تناسب برنامه‌هایی در این خصوص داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در سفر هیأت دولت مشکلات دستگاه‌ها و نیازمندی‌ها آنها مطرح می‌شود و سعی می‌کنیم اعتباراتی از هیأت دولت برای تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها دریافت کنیم، همچنین افزایش اعتبارات شهرداری‌ها به هیأت دولت پیشنهاد می‌شود.

خادمی با اشاره به آمادگی کمیته امداد برای سرمایه‌گذاری در این استان تاکید کرد: تلاش مجموعه مدیریت استان کهگیلویه و بویراحمد سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال است و این استان جزء استان‌های مستحق کشور برای سرمایه‌گذاری است.

وی اولویت مجموعه استان را مبارزه با بیکاری عنوان کرد و افزود: ایجاد مجتمع تولیدی و خدماتی کمیته امداد در ایجاد اشتغال، رفع بیکاری، درآمدزای و اقتصاد استان مؤثر است.

ارسال نظرات