کارشناس ارشد مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگو با بسیج:
کارشناس ارشد مسائل سیاسی و بین الملل با اشاره به قدرت دفاعی کشور و لزوم تامین بودجه برای آن اظهار کرد: اراده های پولادین، تعهد و تقوای انقلابی نیروهای مسلح شاکله اصلی دفاع از کشور است.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۴۷
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۶

سردار دهقان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج از گیلان، با اشاره به قدرت دفاعی کشور و لزوم تامین بودجه برای آن اظهار کرد: اراده های پولادین، تعهد و تقوای انقلابی نیروهای مسلح شاکله اصلی دفاع از کشور است.

وی با طرح این سوال که در دوره های مختلفی که از کشورمان دفاع کردیم مگر درآمدهای آنچنانی داشتیم؟ مگر در 8 سال دفاع مقدس پولی داشتیم؟ گفت: بخش اعظمی از بودجه باید در خدمت دفاع و امنیت ملی قرار گیرد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی و بین الملل با بیان اینکه فقر و نداشتن دلیلی برای تسلیم و اضمحلال نیست تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در هر شرایطی وظیفه و تکلیف اصلی شان دفاع از انقلاب، نظام و دفاع از کشور جمهوری اسلامی ایران است.

دهقان با اشاره به اینکه بودجه و پول ندادن در انجام وظایف مشکل مواجه می کند ولی جلوی دفاع را نمی گیرد یادآور شد: دفاع از موجودیت کشور مرز نمی شناسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار نیست که استقلال سیاسی خود را بفروشیم و منافع ملی مان را به خطر بیاندازیم تا پولی به دست بیاید بعد آن پول را خرج دفاع از امنیت ملی و موجودیت خودمان کنیم، لذا برای به دست آوردن پول اصلا معنی ندارد که استقلال سیاسی خود را به خطر بیاندازیم.

ارسال نظرات