کد خبر: ۸۷۱۳۹۵۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

فرید محبی ظهر امروز در گفتگو با بسیج اظهار کرد: تأمین مسکن مددجویان از مهم‌ترین اولویت‌های کمیته امداد استان است که تاکنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: کمیته امداد استان علاوه بر سایر خدمات به مددجویان استان فعالیت‌های عمرانی قابل ملاحظه‌ای انجام داده است.

این مسؤول با اشاره به این که تعداد 4 هزار واحد مددجوی در این استان نیازمند تعمیر است، بیان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 5 هزار مددجوی فاقد مسکن وجود دارد که چشم به راه خیرین و نیکوکاران هستند.

محبی به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان استان اشاره کرد و افزود: امسال 996 مورد خدمت عمرانی به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به اعتبار مورد نیاز برای ساخت و تکمیل مسکن مددجویان استان اشاره کرد و گفت: اعتبار در نظر گرفته شده در این زمینه 75 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 600 مورد تعمیرات کلی و جزیی، 106 واحد مسکن شهری، 190 مورد مسکن روستایی و 100 مورد تکمیل واحدهای مسکن نیمه تمام مددجوی وجود دارد که امسال در دستور کار کمیته امداد استان قرار گرفته است.

محبی تأکید کرد: اعتبارات مسکن باید مستقیم صرف هزینه‌های عمرانی مددجویان شود تا بتوانیم در کم‌ترین زمان سرپناهی برای نیازمندان ایجاد کنیم. 

این مسؤول خاطرنشان کرد: بر کار مسکن مددجویان باید نظارت کامل صورت گیرد چرا که بزرگترین مشکل در حوزه مسکن بحث نظارت است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به نقش خیرین در رفع مشکلات مددجویان اشاره کرد و افزود: سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد 3 هزار و 834 مورد خدمات عمرانی با هزینه بیش از 59 میلیارد و 904 میلیون ریال برای مددجویان انجام گرفت.

ارسال نظرات