معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در گفتگو با "بسیج" :

اولین نشست تئاتر کتابخوان کشوری در تربت جام برگزار می‌شود

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی از برگزاری اولین نشست تئاتر کتابخوان کشوری در آستانه جشنواره ملی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی به همت اداره کتابخانه های عمومی تربت جام خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۶۲
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۷
هادی حافظی در گفتگو با خبرنگار  خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اشاره به معرفی سه کتاب جشنواره ملی رضوی به صورت نمایش تئاتر در تربت جام گفت: اولین نشست تئاتر کتابخوان کشوری با معرفی سه کتاب از جشنواره ملی رضوی با دو هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ رضوی در قالب هنر تئاتر با هنرمندی گروه رامش به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: با پایان یافتن مهلت آزمون مکتوب جشنواره ملی رضوی تعداد شش هزار و ۵۹۱ نفر در سطح استان شرکت کردند و این آزمون کد دار و قابل تکثیر نبوده است.

معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی اعلام کرد: از اول مرداد آثار ارسالی به جشنواره ، داوری و قرعه کش می شود و همزمان با دهه کرامت اختتامیه جشنواره در تهران برگزار می شود.

حافظی در حاشیه نمایش گروه رامش با معرفی سه کتاب جشنواره ملی رضوی به صورت تئاتر اظهار داشت: آخرین مهلت شرکت مردم در آزمون مجازی شمس توس فردا می باشد که به صورت خانوادگی می توانند در جشنواره ملی رضوی شرکت کنند.

در ادامه این گفتگو رئیس اداره کتابخانه های عمومی تربت جام گفت: با رویکرد اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده جشنواره ملی رضوی برای اولین بار در کشور بصورت خلاقانه توسط هنرمندان این شهرستان درقالب تئاتر به روی صحنه رفت .

یاسر سیاوشی افزود: با توجه به این که در آستانه دهه کرامت قرار داریم نیاز است که مبانی و مباحث مربوط به امام رضا(ع) مطرح و ترویج شود.

گفتنی است؛ در آستانه جشنواره ملی کتابخوانی رضوی اولین نشست تئاتر کتابخوان کشوری در تربت جام با حضور معاون مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ، مسئولان اجرایی و قشرهای مختلف مردم به همت اداره کتابخانه های عمومی در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ولایت با هنرنمایی گروه رامش  این شهرستان  به روی صحنه رفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها