مسئول قرارگاه صاحب الامر(عج) لرستان گفت: رسانه های انقلابی خود را برای مستضعفین و پابرهنگان هزینه کنند.
کد خبر: ۸۷۱۳۹۷۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، میثم کشکولی در نشست هم اندیشی که با موضوع بررسی راهکارهای تقویت فعالیت های رسانه ای در استان که به میزبانی خبرگزاری بسیج برگزار شد، گفت: رسانه های انقلاب اسلامی خود را برای مستضعفین و پابرهنگان هزینه کنند. در واقع شرایطی به وجود بیاید که حرف مردم و انقلاب در این رسانه ها مطرح شود.

وی با بیان اینکه در راستای تامین زیرساخت های رسانه ای در حوزه رسانه های جریان انقلابی به خوب عمل شده است اما شبکه سازی به خوبی صورت نگرفته است، افزود: در کنار شبکه سازی باید موج آفرینی و تولید محتوا صورت بگیرد.

مسئول قرارگاه صاحب الامر(عج) لرستان با اشاره به اینکه زمینه برای پیوستن بسیاری از رسانه ها به جمع رسانه های انقلابی وجود دارد، گفت: ضرورت دارد قرارگاهی برای شبکه سازی، آموزش، تامین امور زیرساختی و تامین محتوا در بین رسانه های انقلابی ایجاد شود.

کشکولی با بیان اینکه جریانی در استان تلاش می کند تا به باستان گرایی دامن بزند، تصریح کرد: متاسفانه این جریان تلاش می کند تا نامگذاری معابر عمومی به نام شهدا را تحت الشعاع قرار دهد.

فریبرز حاتمی مسئول بسیج رسانه استان لرستان نیزدر این نشست گفت: شاهد هجوم آشکار بر پیکره اعتقادات و مولفه های فرهنگی در استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه های انقلابی باید نسبت به مسائل ضد فرهنگی حساسیت بیشتری داشته باشند، افزود:رسانه های انقلابی در سطح استان باید با وحدت رویه بیشتری با هم تلاش کنند و از اقدامات جزیره ای بپرهیزند.


ارسال نظرات