این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه برنامه های ماهواره ای،کانون خانواده را هدف قرار داده اند، گفت:اگر ارزش خودمان را حفظ کنیم و برنامه هایی با کیفیت و جذاب برای مردم پخش کنیم،قطعا در مقابل برنامه های ماهواره ای موفق تر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۱۴۰۲۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۶
عبدالرضا اکبری بازیگر سریال «کلاه پهلوی» در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به آسیب های ماهواره در سطح جامعه گفت: متاسفانه در طول چند سال اخیر با مسئله ماهواره و تقویت شبکه های فارسی برون مرزی مواجه بودیم که سازماندهی شده است و در مقابل آن باید صداوسیمای کشورمان باید آنقدر برنامه های قوی تولید کند که مخاطبانش را از دست ندهد و قطعا ما این توان و ظرفیت را در داخل کشورمان داریم.

وی افزود:برنامه های ماهواره، فرهنگ غرب را به کشورمان تزریق می کنند و ما اگر ارزش خودمان را حفظ کنیم و برنامه هایی با کیفیت و جذاب برای مردم پخش کنیم،قطعا در مقابل ماهواره موفق تر خواهیم بود.

اکبری خاطر نشان کرد:متاسفانه در حال حاضر به دلیل کمبود بودجه صداوسیما، اکثر بازیگران بیکار هستند و همانند سال های گذشته شاهد ساخت سریال و فیلم های سینمایی نیستیم، این در حالی است که شبکه های ماهواره ای اقدام به پخش فیلم با فرهنگ غربی،ضداخلاقی و ضد خانواده می کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه برنامه های ماهواره ای،کانون خانواده را هدف قرار داده اند،خاطر نشان کرد: دشمن سرمایه گذاری زیادی در برنامه های ماهواره ای انجام داده است تا ارزش ها،باورها و اعتقادات ما را تغییر دهد اما نباید از حق گذشت که در داخل کشورمان ظرفیت و پتانسیل عظیم برای مقابله به این جریان ضدفرهنگی وجود دارد که باید از آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

ارسال نظرات