خبرهای داغ:

مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی در هندیجان برگزار شد

فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان گفت: جابجایی مسؤلان وفرماندهان در مجموعه سپاه وبسیج برای توسعه اهداف انقلاب اسلامی با پیروی از رهنمودهای مقام معظم فرمانده کل قوا است.
کد خبر: ۸۷۱۴۰۳۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، مراسم تودیع ومعارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی هندیجان شب سه شنبه با حضور فرمانده ناحیه سپاه ،پرسنل پاسدار و تمام وقت ، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ،فرمانده گردان عملیاتی امام رضا(ع) ،فرماندهان جدید و سابق حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی ،مسؤل معاونت تعلیم وتربیت و مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه هندیجان در سالن اجتماعات حوزه مقاومت بسیج شهید بهرام مزارعی برگزار شد.

سرهنگ پاسدار محمدرشید جعفری در این مراسم اظهار کرد:مسؤلیت یک امانت الهی است که خداوند فرصتی داده برای خدمت به اسلام وقرآن و این یک نعمت بزرگ است.

وی افزود: مجموعه سپاه وبسیج از دستاوردهای انقلاب تا پای جان دفاع می کنند و اجازه هیچ گونه تهدیدی به دشمنان اسلام نخواهند داد.

وی بابیان رعایت نظم در فرمانبرداری از رهبر انقلاب گفت:بسیجیان سربازان واقعی ولایت و رهبری بوده و با بصیرت در خط شهدا و آرمان های امام راحل هستند.

جعفری فرمانده ناحیه سپاه پاسداران هندیجان عنوان کرد:از زحمات و تلاش های شبانه روزی ستوانیکم پاسدار سعید سنگری فرمانده سابق حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی قدردانی وتشکر می شود و برای فرمانده جدید حوزه ستوانیکم پاسدار علی حسن غلامی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با همفکری و همکاری با فرمانده هان پایگاه های مقاومت بسیج و اعضای شورا حوزه مزارعی در پیشرفت اهداف نظام مقدس اسلامی گام های تأثیرگذارتری داشته باشد.

وی بااشاره به هوشیاری بسیجیان درمقابل فتنه های دشمنان اسلام بیان کرد:دشمنان اسلام از هرفرصتی با روش های فریبکارانه به دنبال ضربه زدن به ارزشهای انقلاب اسلامی هستند که بسیجیان با تدبیر و گوش دادن به فرمایشان مقام معظم رهبری و توکل به خداوند و اعتقاد به اهل بیت (ع) مواظب فریبکاری های دشمنان اسلام باشند و با اتحاد و ایمانی قوی در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی نمایند.

در پایان سخنرانی فرمانده ناحیه سپاه  پاسداران هندیجان مراسم تودیع ومعارفه فرمانده قدیم وجدید حوزه مقاومت بسیج شهید مزارعی هندیجان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها