مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اردبیل:

پل زیرگذر مسیر فندقلوی نمین اصلاح می شود

برداشت ترانشه ­های سنگی کنار بزرگراه اردبیل-آستارا در محدودة روستای دودران در راستای احداث و اصلاح پل زیرگذر موجود در مسیر فندقلو که بر اساس مصوبه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نمین بوده، انجام شده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۰۶۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

علی یوسف زاده در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از نمین با اشاره به اصلاح پل زیرگذر مسیر فندقلو گفت: بر اساس مصوبة مورخ بیست و یکم دی ماه 1393شورای هماهنگی ترافیک شهرستان نمین مقرر شده که ادارة کل راه و شهرسازی استان اردبیل نسبت به اجرای زیرگذر در محل پل طاقی روبروی روستای دودران که با توجه به عرض آن بصورت یک­طرفه و بصورت موقت جهت تردد اهالی محترم روستای مذکور مورد استفاده است، اقدام کند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در این راستا اعتباری به مبلغ 700 میلیون ریال در سال گذشته از طریق فرماندار محترم شهرستان نمین ابلاغ شد، که این امر به جهت مشکلات مالی محقق نشد و امسال نیز ابلاغ اعتبار سه میلیارد و 500 میلیون ریالی جهت احداث زیرگذر مذکور در برنامة فرمانداری شهرستان نمین قرار گرفته است.

وی افزود: جهت برداشت ترانشه ­های طرفین بزرگراه با هدف احداث رمپ­های ورودی و خروجی اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال مورد نیاز بوده، که با توجه به آمادگی اشخاصی جهت برداشت ترانشه ­های سنگی در قبال استفاده از مصالح آن و همچنین در راستای صرفه و صلاح دولت، برداشت مصالح فوق با معرفی اشخاص متقاضی به سازمان صنعت، معدن و تجارت و اخذ پروانة بهره­ برداری از ترانشه ­های سنگی بدون اینکه بار مالی به پروژه تحمیل شود، به اشخاص متقاضی واگذار شد.

یوسف زاده اظهار کرد: در خصوص خسارت به تاسیسات و یا زمین پارک جنگلی نیز لازم به توضیح است که با توجه به اینکه برداشت ترانشه­ های سنگی در حریم قانونی راه صورت گرفته، لذا هیچگونه تخریبی و یا ایجاد خسارتی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی هدف از برداشت ترانشة سنگی را که با هماهنگی فرماندار و درخواست‌های متعدد اهالی محترم روستای دودران انجام شده، بازگشایی ورودی روستای فوق، حذف نقطة پرحادثه و در نهایت صرفه­ جویی در احداث زیرگذر دودران بیان کرده و از همکاری ادارات مرتبط و مسئولین شهرستانی در راستای تحقق اهداف پروژه تشکر و قدردانی کرد.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی اردبیل گفت: لازم به ذکر است با توجه به بروز مشکلاتی که در روند خاکبرداری سنگی پروژه که تا به اینجای کار بدون هیچگونه هزینه­ای انجام یافته است، انشاالله با رفع مشکلات مذکور و همکاری دستگاه‌های مرتبط، خاکبرداری مورد نیاز در اسرع وقت انجام و با ابلاغ اعتبار نیز عملیات اجرایی سازة زیرگذر شروع خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار