فرمانده حوزه شهید امینی ناحیه مقاومت خوی - آذربایجان غربی:
فرمانده حوزه شهید امینی ناحیه مقاومت خوی گفت:‌ رویکرد جدید بسیج در جنگ نابرابر استکبار آن هم در حوزه رسانه یک رویکرد فرهنگی و نرم است .
کد خبر: ۸۷۱۴۱۰۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات:

پاسدار مقصود صمد زاده فرمانده حوزه شهيد اميني ناحیه مقاومت خوي ضمن تقدير و تشكر از تحويل داوطلبانه دستگاه ماهواره به حوزه ها با اشاره به این موضوع که در مبارزه با جنگ نرم باید بوسیله همان تاکتیک نرم عمل کرد، گفت: به حمدالله توانستيم با برگزاري کلاس های روشنگری و بصیریتی و اجرای حلقه های صالحین، رویکردخوبی را در مبارزه با این سلاح مخفی دشمن ايفا نماييم.

وی ادامه داد: ماهواره ترويج فساد اجتماعي و انحراف و گمراهي جوانان و خانواده ها خروجي بهره برداري از اين ابزار شيطاني است.

وي با بیان اینکه دشمن از طریق ماهواره در حال از بین بردن و تخریب باورها و اعتقادات دینی و مذهبی جوامع اسلامی به ویژه ایران به عنوان نقطه شروع بیداری اسلامی است، گفت: برنامه‌ های شبکه‌ های ماهواره‌ ای هویت ملی ما را تحت تاثیر قرار داده و متاسفانه بسیاری از باورها را در بین مردم تضعیف کرده است.

یکی از داوطلبان تحويل ماهواره به حوزه شهيد اميني سپاه خوي نيز در ادامه گفت: با حضور در برنامه هاي بسيج و نشست هايي كه در راستاي مضررات ماهواره برگزار شده بود پي به آسيب هاي اين جاسوس بردم لذا تصميم گرفتم كه با تحويل اين دستگاه شرافت را به خانواده ام برگردانم و اصلا هم پشيمان نيستم.

 

انتهای پیام /ت

ارسال نظرات