دلفان

مراسم افتتاحیه گروه جهادی فاطمیون در شهرستان دلفان برگزار شد

گروه جهادی فاطمیون با محوریت فعالیت در حوزه های عمرانی، پزشکی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم شهرستان دلفان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۱۳۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
90 نفر از بسيجيان دانشجو  شهرستان دلفان در قالب گروه جهادی فاطمیون در روستاي محروم دهستان میربگ جنوبی جهت فعالیت های عمرانی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی از قبیل ساخت مدرسه، برگزاری یادواره شهدا و .. اعزام می شوند.
مسئول بازرسی سپاه ناحیه دلفان در این مراسم اظهار داشت: از اهداف اصلی اردوهای جهادی  ایجاد روحیه کار و تلاش  جهادی در بین جوانان  است و اینکه به همه  مسئولین نشان دهیم که با روحیه بسیجی و کار جهادی میشود با کمترین امکانات بیشترین خدمت را به مردم ارائه داد و طبق فرموده مقام معظم رهبری الان بهترین مبارزه با جنگ نرم دشمن خدمت رسانی به مردم و محرومین است.

حواسی افزود: اردوهای جهادی در واقع تداوم راه شهدا است که جهادگران این عرصه با الگو قرار دادن سنگرسازان بی‌سنگر می‌توانند علاوه بر خودسازی گام‌های مؤثری در راستای پیشرفت کشور بردارند و زمینه‌ساز رفع هر چه بیشتر محرومیت در مناطق مختلف و محروم باشند.

وی تصریح کرد: هم اکنون طرح های سازندگی فراوانی از سوی سپاه ناحیه دلفان در حال اجراست که از جمله می توان به ساخت 7 مدرسه ،  3مسجد و تهیه 5 منبع آب در مناطق محروم اشاره کرد.

مسئول بازرسی سپاه ناحیه دلفان بیان داشت: بیش از 30 گروه از دانشجویان سراسر کشور در سال جاری به مناطق محروم شهرستان دلفان اعزام خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار