مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه کوهدشت:

بسیجی متعهد امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نمی کند+تصاویر

مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه کوهدشت گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از ملزومات جامعه است که بسیجیان باید به آن توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۱۴۱۴۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،سرهنگ جمالزاره در جلسه ای که با عنوان اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش تخلفات و جرائم دینی و اخلاقی در اداره ارشاد کوهدشت و در جمع کانون بسیج هنرمندان این شهرستان برگزار شد گفت:تربیت و پیشگیری ابتدا از درون خانواده آغاز می شود و سپس به سطح جامعه می رسد.

بسیجی متعهد امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نمی کند

وی لازمه تربیت صحیح فرزندان در خانواده را تعهد اخلاقی و رفتار مناسب والدین دانست و افزود: خانواده ای که والدین رفتار صحیحی در آن داشته باشند فرزندانی سالم را به جامعه تحویل خواهند داد.

مسئول نظارت و تایید صلاحیت سپاه ناحیه کوهدشت در ادامه به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف و رسالت های اصلی بسیج امر به معروف و نهی از منکر است که باید با روش های صحیح انجام شود

بسیجی متعهد امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نمی کند.

وی با بیان اینکه یک بسیجی متعهد باید در تمامی زمینه های اخلاقی و دینی در جامعه نمونه و الگوی سایر جوانان باشد افزود:یک جوان بسیجی با اطلاع از قوانین می تواند جرائم را شناسایی کند و در جهت سلامت اخلاقی جامعه یک فرد موثر و کارامد باشد.

بسیجی متعهد امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نمی کند

ارسال نظرات