علیرضا ابراهیمی گفت: دولت یازدهم باید مسیر دولت قبلی در مسکن مهر را طی کند و دولت تا جایی که امکان دارد مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند از جمله متقاضیان مسکن مهر را نجات دهد.
کد خبر: ۸۷۱۴۱۵۹
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

علیرضا ابراهیمی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مزخرف دانستن مسکن مهر از سوی دولت و وزارت راه و شهرسازی اظهار داشت: فقط یک نکته ای که باید مطرح کنم این است که برنامه های هر دولتی که انجام می شود و مصوب می کند به حساب نظام و برنامه نظام بگذاریم و برنامه یک فرد و افراد خاصی نیست. اگر دولت یازدهم بپذیرد مسکن مهر طرح نظام است نه دولت گذشته دیگر آن را مزخرف نمی داند.

وی با بیان اینکه دولت ها در جهت بهبود دهی مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند افزود:دولت یازدهم باید مسیر دولت قبلی در مسکن مهر را طی کند و تا جایی که امکان دارد مشکلاتی که مردم با آن روبرو هستند از جمله متقاضیان مسکن مهر را نجات دهد.

عضو کمیسیون فرهنگی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه آیا در مجلس دهم دغدغه ای برای مسکن و اشتغال جوانان وجود دارد اذعان داشت: مجلس دهم عزم جدی دارد تا بتواند چالش های معیشتی مردم از قبیل اشتغال و مسکن را برطرف کند.

ابراهیمی در خاتمه اذعان داشت: مجلس دهم اولویت خاص به مسکن برای افرادی که شرایط خانه دار شدن را ندارند در نظر گرفته است تا هر چه بیشتر بتواند خدماتی را برای افراد بی بضاعت فراهم کند.

ارسال نظرات