خبرهای داغ:
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در تاکستان :

استفاده از توانمندی زنان در تحقق اقتصاد مقاومتی ضروری است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین استفاده از توانمندی زنان در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و گفت: بدون حضور این قشر از جامعه تحقق این امر میسر نخواهد بود.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۱۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مریم بیدخام در دیدار با فرماندار شهرستان تاکستان گفت: با عنایت به این که نیمی از جمعیت کشور را بانوان تشکیل می دهند به خاطر اهمیت جایگاه بانوان در کانون خانواده ،سلامت کل جامعه نیز در گرو سلامت آنها ست.

وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در استفاده از توانمندی بانوان باید بانوان نخبه در جایگاه های مدیریتی استان قزوین به کار گرفته شوند و این انتظار می رود که این رویه سرعت بیشتری گیرد.

بیدخام با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ادامه داد: در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل و در راستای تحقق اهداف این امر و توسعه و پیشرفت کشور، زنان به عنوان سرمایه های غنی انسانی نقش موثر و مفیدی را ایفا می کنند.

این مسئول اضافه کرد :حضور پررنگ زنان در مراکز دانشگاهی علاوه بر ظرفیت ها و توانمندی های این قشر و فعالیت های آن ها در عرصه های اجتماعی و سیاسی ، ضرورت بهره مندی از تخصص آنان را در عرصه های تصمیم گیری نیز فراهم ساخته است.

بیدخام خاطر نشان کرد: در حال حاضر با مشورت مدیران دستگاه های اجرایی، بانک اطلاعاتی از زنان توانمند استان تشکیل شده تا در فرصت های مناسب از توان وظرفیت با ارزش این مجموعه در عرصه های مختلف استفاده شود.

در این نشست حاضرین به بیان پیشنهاد ها و نظرات خود در خصوص بهر ه مندی از ظرفیت زنان توانمند در عرصه های تصمیم گیری پرداختند و خواستار برنامه ریزی در خصوص تقویت ورزش و سلامت بانوان شدند.

7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار