خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۱۴۲۵۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، گروه جهادی سفیران کوثر نور با نزدیک ده سال سابقه فعالیت جهادی آموزشی فرهنگی اردویی، اجرای بیش از 25 طرح جهادی متبرک به نام ضامن آهو (ع)، و از گروه های برگزیده بسیج سازندگی تهران بزرگ، برای پنجمین بار دوره آموزشی «تربیت مربی جهادی» را ویژه خواهران برگزار می‌کند.

 

به گزارش روابط عمومی گروه جهادی سفیران کوثر نور؛ این گروه به منظور ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت های خواهران جهادگر و علاقه مندان به شیوه های نوین آموزش، تسهیلگری و مربیگری، در قالب پذیرش باشگاه مربیان جهادی، دوره آموزشی تربیت مربی را برگزار می‌کند.

مباحث انسان شناسی، مبانی تربیت دینی، مهارت های پرورش تفکر، ارتباط موثر مربی با نوجوان، شیوه های تدریس و کلاس‌داری، تدوین طرح درس، بازی فکری و استراتژیک در کلاس، کارگاه های ویژه عکاسی و فتوشاپ در این دوره‌ی آموزشی با حضور اساتید مطرح چون آقای دکتر محمد جعفر غفرانی، خانم ادیب، خانم میرامینی، خانم غیبی، خانم پاپی نژاد ارائه می‌شود.

 
ثبت نام دوره آموزشی تربیت مربی 

گواهینامه شرکت در دوره آموزشی و کارت عضویت باشگاه مربیان جهادی برای افراد واجد شرایط از طرف گروه جهادی سفیران صادر میشود. و افراد دارای گواهینامه و کارت عضویت در بخش آموزشی اردوهای جهادی تهران و شهرستان ها دعوت به همکاری می شوند.

دوره آموزشی تربیت مربی از 13 مرداد تا 3 شهریور در روزهای دوشنبه و چهارشنبه در حسینه هنر واقع در خیابان 16 آذر برگزار می‌شود.

برای شرکت کنندگان، بعد از اتمام دوره، اردوی زندگی در شرایط سخت به مدت دو روز با حضور اساتید و متخصصین برگزار خواهد شد.

با توجه به تمدید ثبت نام تا 5 مرداد ماه لازم است علاقه مندان با مراجعه به سایت گروه جهادی سفیران کوثر نور www.jahadisafiran.ir  و تکمیل مراحل ثبت نام، در این دوره نام‌نویسی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها