خبرهای داغ:
مراسم یادواره شهدای روستای استلج از توابع دهستان شهید آبا به همت گروه جهادی هجرت 8 دانشگاه های شهرستان تاکستان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۶۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،مراسم یادواره شهدای روستای استلج از توابع دهستان شهید آبا به همت گروه جهادی هجرت 8 دانشگاه های شهرستان تاکستان برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم امام جمعه شهر آوج ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهداء افزود: اردوهای جهادی نباید محدود به یک قشر خاص که دانشجو می باشند نیست ،همه ای زنان ومردان مومن باید یک وقتی را برای جهاد اختصاص دهند.

وی در ادامه گفت: اگر اردو های جهادی همه گیر  و همگانی شود ،هیچ مشکلی در منطقه در زمینه محرومیت زدایی نمی ماند.

هاشمی اظهار کرد: در بحث جهاد شهداء برای ما الگو  می باشند ،شهداء هم خود اهل عمل بودند ،و وصیت آنان برای ما سیره والگو در این زمینه می باشد ،که ما باید از آنان درس بگیریم.

وی تاکیدکرد:شهدای والامقام در پیروی وتبعیت از ولایت فقیه پیشگام و الگو بودند.

امام جمعه شهر آوج خاطر نشان کرد: شهداء علاوه بر اینکه جان خود را نثار کردند ،همچنین در انفاق مال  و موارد مادی هم الگو بودند.

هاشمی با اشاره به وصیت نامه شهداء افزود: وصیت نامه شهدای والامقام ما به عنوان یک کتاب خود سازی معنوی و راه رسیدن به قرب الهی می باشد.

در ادامه مراسم فرماندار آوج ضمن پاسداشت یاد شهداء عظیم الشان اذعان کرد:این شهیدان علاوه بر اینکه آبروی این روستا ومحله  می باشند ،آبروی انسانیت وبشریت می باشند.

سلیمانی با اشاره به وصیت نامه شهداء اظهار کرد: سه چیز و نکته را می توان از وصیت نامه شهداء استفاده کر که به آنها سفارش کرده اند،یکی بر اطاعت ونیکی به پدر ومادر ،دوم تبعیت از ولایت فقیه و دیگری سفارش به حفظ حجاب و عفاف به خواهران  می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسئولان باید  با روحیه جهادی و کار شبانه روزی  در تحقق اقتصاد مقاومتی کوشا باشند گفت: مشکلاتی از جمله در بحث منابع طبیعی در روستای استلج و مشکلات دیگر در سطح شهرستان وجود دارد که با یاری مسئولان استانی وشهرستانی باید این مشکلات برطرف شود.

 

5001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها