واکنش نماینده سابق مجلس به اصلاح قانون ماهواره در گفتگوبا «بسیج»:

وزیر ارشاد با اصلاح قانون می خواهد به ماهواره مشروعیت دهد

اسداللهی گفت: بیشتر شبکه های فارسی زبان به دنبال این هستند که ایمان جوانان را سست کنند و قبح مسائل مختلف برایشان شکسته شود و وقتی وزیر ارشاد خواهان آزاد شدن تبلیغات در ماهواره می شوند به نوعی به ماهواره مشروعیت می دهد.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۷۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷

غلامرضا اسداللهی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر اوضاع فرهنگی کشور گفت: متأسفانه شبیخون فرهنگی که حضرت آقا بارها به آن اشاره کردند به واسطه بد عمل کردن مسئولین اثر خود را در جامعه می گذارد. یکی از وجوه تهاجم فرهنگی شبکه های ماهواره ای است.

وی افزود: امروز تعداد زیادی از شبکه های ماهواره با زبان فارسی برنامه تولید می کنند که قطعا این تولیدات با اهداف خاصی صورت می گیرد. این همه هزینه و وقتی که گذاشته می شود برای تاثیرگذاری بیشتر برنامه های ماهواره ای است.

این نماینده سابق مجلس عنوان کرد: دستگاه های متولی فرهنگی کشور ما کاری خاصی انجام نداده اند و این نابسامانی که در حوزه اجتماعی داریم قسمت اعظم آن ریشه در فرهنگ دارد و ما نتوانسته ایم اقدامات تأثیرگذار داشته باشیم.

اسداللهی تصریح کرد: وزارت ارشاد به جای اینکه دنبال آزاد کردن ماهواره باشند اقدام تأثیرگذار فرهنگی در این خصوص انجام دهد.اگر ما وقت جوانان را با برنامه های فرهنگی جذاب پر نکنیم آنها به سمت ماهواره می روند؛ لذا باید در این زمینه یک چاره اندیشی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر شبکه های فارسی زبان به دنبال این هستند که ایمان جوانان را سست کنند و قبح مسائل مختلف برایشان شکسته شود و وقتی وزیرارشاد خواهان آزاد شدن تبلیغات در ماهواره می شوند به نوعی به ماهواره مشروعیت می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار