عملکرد بد سازمان امور مالیاتی در رابطه با صنف طلا و جواهر کشورمان آسیب های اقتصادی فراوانی را وارد کرده است خیلی از طلا سازها و طلا فروشی های بزرگ که دارایی و سرمایه های کلانی داشتند در حال انتقال طلا ها و سرمایه به کشورهای منطقه شده اند و این حرکت در خلاف منابع ملی است و آسیب زننده است.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۸۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

محسن صرامی فروشان نماینده سابق مجلس و فعال بازار طلا و جواهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه رکود به بازار طلا هم رسید انتظارات از برجام و و عده های داده شده تعطیلی و رکود بازار طلا نبود اظهار داشت: قضاوت منصفانه این است شرایطی که طلا در بازار دارد اعم از رکود و  به انزوا رفتن بازار طلا و کاهش رتبه های منطقه ای طلا را مورد بحث و بررسی قرار دهیم بد عمل کردن سازمان امور مالیاتی در اخذ مالیات از صنف طلا و جواهر هست.

وی گفت: مقایسه طلا و جواهر با اقلام همچون خواروبار، آهن و فولاد قیاس مع الفارق است.

صرامی فروشان بیان داشت: باید بگویم عملکرد بد سازمان امور مالیاتی در رابطه با صنف طلا و جواهر کشورمان آسیب های اقتصادی فراوانی را وارد کرده است.

این فعال بازار طلا و جواهر خاطر نشان کرد: از جمله نتایجی که از سازمان امور مالیاتی دیده می شود اضمحلال و نابودی 5 میلیون شغل است که به طور مستقیم در کشورمان تحت تاثیر قرار گرفته است و از بین برود .

صرامی فروشان اذعان داشت:  تعداد زیادی از کارگاه های بزرگ طلا در کشورمان بسته شدند و بسیاری از  طلا سازها و طلافروشی‌های بزرگ که دارایی و سرمایه های کلانی داشتند در حال انتقال طلا ها و سرمایه به کشورهای منطقه  شده اند و این حرکت در خلاف منابع ملی است و آسیب زننده است.

ارسال نظرات