ائمه جمعه اهل سنت شرق استان کرمان به شدت کشتار مسلمانان در کشمیر را محکوم و از نهاد های بین المللی مدعی حقوق بشر خواستند که در مقابل کشتار مسلمانان مظلوم در کشمیر عکس العمل نشان دهند.
کد خبر: ۸۷۱۴۲۹۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان؛خشونت های فراوان در کشمیر و کشتار مسلمانان این منطقه در روزهای اخیر با سکوت برخی از نهاد های حقوق بشری روبرو شده است و این در حالی است که برخی کشورهای اسلامی نیز در این موضوع سکوت کرده اند.
مولوی محمد اسلام ملازهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن محکوم کردن کشتار مسلمان در کشمیر اظهار داشت:قتل وکشتار یک چیز مذموم وناپسندی است که خداوند متعال می فرمایند؛ هر کسی شخصی رابه ناحق به قتل برساند جایگاه او در جهنم است.
امام جمعه اهل سنت ریگان ادامه داد:امروزه متاسفانه چقدر از انسان‌های بیگناه به قتل می رسند و کجایند آنهایی که دم از حقوق بشر می زنند ؟چه کسی پاسخگو است؟
مولوی ملازهی تاکید کرد:اهل سنت ریگان به شدت کشتار مسلمانان را در کشمیر محکوم می کند و از خداوند متعال میخواهیم کسانی که در سر تاسر جهان ظلم می کنند آنها را به سزای اعمالشان برساند.
مولوی نظام الدین نصرتی در گفت و گو با صبح کویر ضمن محکوم کردن کشتار مسلمانان در کشمیر، اظهار داشت:جهان اسلام در قبال کشتار مسلمانان کشمیر موضع جدی بگیرد.
امام جمعه اهل سنت شهرستان فهرج عنوان کرد:اهل سنت فهرج به شدت کشتار بی‌رحمانه مسلمانان کشمیر را محکوم می‌کنند و مردم خواستار توقف کشتار مظلومانه مسلمانان در کشمیر از طریق نهادهای بین‌المللی هستند.
وی افزود:از کشورهای اسلامی انتظار می رود که نسبت به کشتار مسلمانان در کشمیر عکس العمل نشان بدهند.
مولوی نصرتی تاکید کرد:از نهاد های بین المللی مدعی حقوق بشر انتظار است که در مقابل کشتار مسلمانان در کشمیر عکس العمل نشان دهند.

ارسال نظرات