مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با «بسیج»:

اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره، رسمیت بخشی به شبکه های معاند است

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی گفت: سخنان اخیر وزیر ارشاد در مورد اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره به نوعی رسمیت دادن به شبکه های ماهواره ای است و این نقطه ضعف بسیار اساسی است با اینکار یک فضای عمومی ایجاد می شود که همه مردم از ماهواره استفاده کنند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۱۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به تاثیرات منفی ماهواره ها بر سبک زندگی مردم گفت: دولت باید چه از لحاظ ایجابی و چه از لحاظ سلبی ورود پیدا کند ولی متاسفانه این حوزه را رها کرده و هیچ مقابله ای نداشته است، اگر مسئولان بخواهند کار اساسی و مثمر ثمر برای مقابله با ولنگاری فرهنگی انجام دهند مهمترین کار همین مدیریت رسانه ها است و باید در این خصوص یک مطاللبه عمومی صورت گیرد.

وی افزود: سخنان اخیر وزیر ارشاد در مورد اصلاح قانون ممنوعیت ماهواره به نوعی رسمیت دادن به شبکه های ماهواره ای است و این نقطه ضعف بسیار اساسی است با اینکار یک فضای عمومی ایجاد می شود که همه مردم از ماهواره استفاده کنند.

رضایی اظهار داشت: با اینکه قانون ممنوعیت ماهواره از سوی مجلس تصویب شده، از لحاظ سلبی حمایت کافی از نیروی انتظامی در این زمینه نمی شود و نهاد های اجرایی عظم جدی در اجرای این قانون ندارند در صورتی که ماهواره بیشترین تاثیر را بر افزایش ولنگاری که رهبر معظم انقلاب اخیرا در مورد آن هشدار دادند دارد.

مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی تصریح کرد: ماهواره با مشروعیت دهی به فرهنگ بیگانه از طریق رسانه حداکثر استفاده را می کند، بعضی از رسانه ها مانند شبکه های اجتماعی امکان تعامل دارند و نیروهای انقلابی می توانند با مدیرت آن تا حدودی عقاید خود را نیز انتقال دهند، ولی بعضی از رسانه ها یک طرفه هستند و خوراک ضد دینی و ضد انقلابی را مخابره می کنند و به این ترتیب فرهنگ کشور ما را هدف می گیرند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۰۴:۳۱ - ۳۱ تير ۱۳۹۵
ما تمام مردم ایران خواهان جمع کردن ماهواره و افزایش برنامه های شبکه جذاب قرآن هستیم.
ممنون از طرف برادر بسیجی