خبرهای داغ:
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: قشر کارگر و بسیج کارگری در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش کلیدی دارد.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۲۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان , مهندس امراله عباسی در جلسه شورای قشر بسیج کارگری استان اظهار کرد: کارگران سربازان خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند که روزی در جبهه های حق علیه باطل نیز خوش درخشیدند.

امراله عباسی اصل اقتصاد مقاومتی را درون زا دانست و گفت: باید به داشته ها و امکانت موجود در درون کشور و استان اتکا نمود و با استفاده از نیروی انسانی داخلی موجبات اتکا به خارج از کشور را از بین برد.

رئیس شورای قشر بسیج کارگری گلستان خاطر نشان کرد: یکی از اهداف رهبر انقلاب از افزودن کلمه اقدام و عمل به شعار سال، تکریم جایگاه کارگران به عنوان پایه های اقتصادی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه باید عدالت در حق کارگران به عنوان پایه های اقتصاد کشور رعایت شود گفت: دو عاملی که باعث برپایی عدالت در جامعه می شود دینداری و تقوا است.

وی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر واگذاری ۸۰ درصد اقتصاد به مردم ، گفت: توانمندكردن مردم، مدرن كردن اقتصاد، اعتلاي فرهنگ اقتصادي، هوشمندسازي تسلط حكومت در حوزه اقتصاد مي‌تواند اقتصاد ما را با جهش مواجه كند .

مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی تاکید کرد: ساختار اقتصادی کشور باید به سمت افزایش سهم مشارکت مردم تغییر یابد و با استفاده از ظرفیت مردم وبخش خصوصی ،صادرات غیر نفتی را توسعه بخشید.

وی گفت: ظرفیت های مردمی جهت واگذاری پروژه های تملک و فعالیت های جاری قابل واگذاری دستگاه ها در راستای محدود کردن نقش وظایف دولت به امور حاکمیتی و تصدی های اقتصادی اجتماعی اجتناب ناپذیر ، باید شناسایی شود.

مهندس عباسی در پایان متذکر شد: کمیته عدالت بنیانی و توسعه اقتصاد مردمی از کمیته های پنجگانه ستاد اقتصاد مقاومتی میباشد که ریاست آن را سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیری آن را اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی به عهده دارد.

انتهای خبر/

  

ارسال نظرات
پر بیننده ها