در راستای رونق اشتغال، ارائه تسهیلات برای راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۹۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با اشاره به ایجاد اشتغال برای یک هزار و 476 نفر در سال گذشته گفت: در راستای رونق اشتغال، ارائه تسهیلات برای راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی افزایش می‌یابد.

ناصر وفایی افزود: در راستای رونق اشتغال در استان زنجان با ارائه تسهیلات اقدامات لازم برای توسعه فعالیت‌ها در عرصه راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه تسهیلات پرداخت شده در سال گذشته منجر به ایجاد اشتغال برای یک هزار و 476 نفر شده است، اظهار داشت: در تلاش هستیم تسهیلات پرداخت شده در حوزه راه‌اندازی شرکت‌های تعاونی در استان زنجان افزایش یابد.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان با بیان اینکه محدودیتی برای دریافت تسهیلات برای زنان وجود ندارد، گفت: با وجود توجه ویژه به زنان بی‌سرپرست و دختران مجرد متقاضی دریافت تسهیلات از این صندوق، تسهیلات مورد نیاز به طرح‌های ویژه، جدید و خلاقانه ارائه شده توسط زنان پرداخت می‌شود.

وی به تسهیلات ارائه شده در حوزه صنایع‌دستی اشاره کرد و افزود: در راستای ایجاد زمینه‌های اشتغال در حوزه صنایع دستی با ارائه تسهیلات اقدامات لازم برای توسعه فعالیت‌ها در این عرصه به عمل می‌آید.

وفایی با اشاره به ارائه تسهیلات برای حمایت از 10 هزار قالیباف در استان رنجان ابراز کرد: صندوق کارآفرینی امید زنجان در سال گذشته رتبه سوم کشوری و در سال 93 رتبه اول کشور در پرداخت تسهیلات را داشته است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان به تسهیلات ارائه شده در حوزه ازدواج اشاره کرد و گفت: در حوزه تسهیلات ازدواج سال گذشته یک هزار و 287 نفر در استان از این تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

وی اضافه کرد: امسال صندوق کارآفرینی امید زنجان به عنوان نخستین مجموعه مالی و اعتباری توانسته نخستین تسهیلات 10 میلیونی ازدواج را در سطح استان پرداخت کند.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان زنجان خاطر نشان ساخت: تا به امروز 66 نفر از زوجین از تسهیلات پرداخت وام 100 میلیون ریالی بهره‌مند شده‌اند که این تسهیلات برای افراد ایثارگر 200 میلیون ریال است

ارسال نظرات