خبرهای داغ:
مسئولان ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت رئیسه مجلس دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۰۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
دیدار مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی قم با دکتر امیر آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، داود محبی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم در دیدار با امیر آبادی با اشاره به اینکه مسئولیت پشتیبانی از اردوهای جهادی و راهیان نور در سطح کشور با رئیس جمهور و در استان ها با استاندار است، به بیان مطالبات بسیج دانشجویی در این زمینه پرداخت.

وی تشکیل شورای هجرت استان به ریاست استاندار یا فرماندار جهت استفاده از ظرفیت نهادهای استانی و پشتیبانی مناسبتر از فعالیت گروه های جهادی در مناطق کمتر برخوردار را بخشی از مطالبات و پیشنهادت خواند و افزود: اجرای تعهدات مالی از سوی روسای ستاد راهیان نور دانشگا ها، حمایت مالی و معنوی از حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی و سایر مواردی که می تواند به پیشبرد اهداف بسیج دانشجویی کمک کند، بخش دیگری از مطالبات بسیج دانشجویی است.

احمد امیرآبادی نیز در این دیدار طی سخنانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، توجه ویژه به مباحث فرهنگی و اجتماعی بخصوص در محیط های دانشگاهی و خوابگاهی، بررسی و احصاء مشکلات دانشجویان و پیگیری از مبادی ذی ربط بخصوص نمایندگان مجلس و جذب حداکثری و دفع حداقلی دانشجویان در بسیج را مورد تاکید قرار داد.

در پایان این دیدار نیز حجت الاسلام سیدرضا عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی طی سخنانی از تلاش های نماینده ولایی و انقلابی قم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.


ارسال نظرات