بدون تردید دفاع مقدس دارای ابعاد زوایای مختلف و متعددی است که بسیاری از ابعاد آن هنوز گفته یا شنیده نشده ...
کد خبر: ۸۷۱۴۴۱۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷
بدون تردید دفاع مقدس دارای ابعاد زوایای مختلف و متعددی است که بسیاری از ابعاد آن هنوز گفته یا شنیده نشده است و برای اینکه این دوران وارد متن زندگی شود باید به سبک زندگی تبدیل شود. اگر اصول، منش و سیره و ارزش های دوران دفاع مقدس به سبک و روش زندگی همگان تبدیل شود این موضوع کلید حل مشکلات جامعه امروز ماست، امروز باید مصادیق مدیریت جهادی را از دوران دفاع مقدس بیرون بکشیم و اگر سبک مدیریت دوران دفاع مقدس را نهادینه کنیم دیگر در جامعه با بحران ها و مشکلات مواجه نخواهیم شد.
 اگر امروز نسل جدید ما از برخی ارزشها و آرمانها فاصله گرفته ما مقصریم و هر کدام از حاضرین در دوران دفاع مقدس و جامعه ایثارگری باید یک رسالت و مسئولیتی را در این زمینه باید به عهده گرفته که این کار نیاز به آیین نامه و بخش نامه ندارد .
 اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان این همایش باید چنین برنامه هایی فرصتی باشد برای به خود آمدن و یادآوری ارزشها و آرمان های بلندی که ملت ایران را بلند آوازه و ماندگار کرده است و از همه مدیران دستگاههای اجرایی و نهادها انتظار دارم که نهایت اهتمام و همکاری را در زمینه خدمتگزاری به جامعه ایثارگری داشته و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در اولویت کاری خود قرار دهند.
 
                                                                              سید ­موسی خادمی
                                                                                     استاندار
ارسال نظرات