خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین از برگزاری طرح یاران ولایت کشوری و استانی از اوایل مرداد ماه تا اواسط شهریور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۲۴
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص زمان برگزاری اردوهای طرح ولایت دانش آموزی گفت: اردوهای طرح ولایت امسال که با نام یاوران ولایت نیز مطرح می شود از مرداد ماه آغاز می گردد.

وی افزود: طرح یاوران ولایت دانش آموزی امسال بر اساس راهبرد دانش آموز محوری تشکیل می‌شود چرا که در بیش از 280 دبیرستان مسئولیت فرماندهی بسیج بر عهده خود دانش آموزان است.

ابراهیمی در خصوص تعداد دانش آموزان شرکت کننده در این طرح تشریح کرد: از هر دبیرستان 6 نفر می توانند در این اردوها حضور داشته باشند، که از این تعداد 5 نفر به عنوان عضو شورای بسیج در اردوگاه مستقر در بلوار آزادگان و یک نفر به عنوان نماینده بسیج در اردوی شرکت خواهد کرد؛ که در مجموع 1680 نفر از دانش آموزان استان در طرح یاوران ولایت دانش آموزی شرکت کرده اند.

ابراهیمی در خصوص زمان برگزاری کشوری اردوهای یاوران ولایت در اظهار کرد: این اردوها به صورت کشوری از دوم الی هفتم مختص دانش اموزان پسر و ار نهم الی چهاردم ویژه دانش آموزان دختر برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول با بیان این نکته که در تمامی روز های برگزاری طرح اساتید کشوری دانش آموزان را همراهی خواهند کرد توضیح داد: حجت الاسلام عابدینی، حجت الاسلام اسلامی، فرماندگان نواهی شش گانه سپاه استان قزوین، مسئولان بسیج مناطق 14 گانه آموزش و پرورش در این اردو ها حضور خواهند یافت.

ابراهیمی متذکر شددر افتتاحیه طرح یاوران ولایت ویژه پسران حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر حضور خواهند یافت و در مراسم اختتامیه آقای قاسمی مدیر کل اداره آموپزش و پرورش استان حضور به هم می رسانند.

وی ادامه داد: در مراسم افتتاحیه این طرح ویژه دختران فرمانده سپاه حضرت صاحب الامر حضور می یابد و مراسم اختتامیه با حضور حجت الاسلام تلخابی عضو مجلس خبرگان رهبری به کار خود پایان می بخشد.

ابراهیمی در پایان این گفت وگو با اشاره به این موضوع که طرح یاوران ولایت از 15 مرداد ماه تا 15 شهریور ادامه می یابد و طی آن موضوعات مختلفی چون  حد و مرز حضور در فضای مجازی  کنترل حضور در فضای مجازی، اخلاق و معرفت و نیز بصیرت سیاسی مورد بررسی قرار میگبیرد.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها