معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با بسیج پرس:
معاون عملیات سازمان بسیج با اشاره جدی بودن مسئله زلزله در تهران خاطر نشان کرد: ما از آمریکا نمی ترسیم ولی از زلزله تهران هراس داریم.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۷۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛ سردار سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در گفت و گو با خبرنگار  بسیج پرس با بیان اینکه ما از آمریکا نمی ترسیم ولی از زلزله تهران هراس داریم، گفت: با توجه به مطالعاتی که از زلزله تهران داریم، زلزله تهران موضوع جدی است هم از لحاظ وضعیت  گسل ها  و همچنین تراکم جمعیت و ساختمان ها ، در نتیجه باید واقعا برای مقابله با زلزله تهران آمادگی ایجاد کرد.
 
وی در ادامه گفت: سپاه پاسداران با توجه به عشقی که به نظام و مردم دارد هرچند جزء وظایف ذاتی و بخش نامه ای اش نیست ولی چون حافظ این نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و ملت ما هم یکی از دستاوردهای این انقلاب محسوب می شود برای حفظ این ملت و دور کردن این دغدغه ازملت خودش را پای کار آورده و همه نیروهایش از کادر تا نیروهای بسیجی را آماده به کار کرده  تا از لحاظ پیشگیری، پیش بینی، مقابله و بازسازی بعد از حادثه آموزش های لازم را تدارک دیده است.
 
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بیش از سه میلیون بسیجی تهرانی باید برای مقابله با حوادث طبیعی آموزش های لازم را ببینند، خاطرنشان کرد: این بسیجیان باید حساسیت خود را نسبت به این موضوع داشته باشند و ان شاءالله اگر دولت همکاری کند و تجهیزات لازم را در اختیار بسیج و سپاه قرار دهد قطعا بسیج به دلیل گستردگی اش در ثانیه های طلایی به عنوان نفر اول به کمک مردم می شتابد و این آثار ناشی از حوادث مترقبه را کاهش می دهد.
 
سردار سیف در پایان تصریح کرد: هیچ بخش نامه و ابلاغی در این رابطه نداریم ولی خودمان احساس کردیم که باید نسبت به این موضوع حساسیت خاصی را داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات