سرهنگ امامی در جلسه افتتاح پایگاه شهید ساداتی از ناحیه روح الله یزد:
به منظور تقویت بسیج طی مراسمی ساختمان پایگاه شهید ساداتی از حوزه والعادیات ناحیه روح الله یزد افتتاح گردید.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۸۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد،ساختمان پایگاه طی مراسمی با حضور فرماندهی ناحیه،حجت الاسلام روغنیان،امام جماعت مسجد شهید ساداتی،حجت الاسلام شاکری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و جمعی از پایوران ناحیه و بسیجیان پایگاه افتتاح گردید.

در ابتدای جلسه "حجه الاسلام روغنیان" ضمن عرض خیر مقدم گفت:در یکی از جنگها،وقتی پیغمبر(ص)بر می گشتند می فرمودند: جهاد اصغر تمام و مرحبا به کسانی که در جهاد اکبر پیروز شوند اصحاب سؤال کردند که یا رسول ا... جهاد اکبر چیست؟پیغمبر(ص) فرمودند جهاد اکبر،جهاد با نفس است.که الان این موضوع برای بسیج صدق می کند.

روغنیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر چون جهاد فیزیکی نیست جهاد فکری،فرهنگی،اقتصادی و غیره با دشمن در جریان است.

در ادامه سرهنگ امامی ضمن تقدیر و تشکر از همه افراد شرکت کننده در این مراسم گفت:پایگاه باید نیروی انسانی تربیت کند و جوانانی تربیت کند که دغدغه دفاع از حریم انقلاب اسلامی داشته باشند.

امامی افزود:امروز جوانان ما حاضرند بروند در خارج از کشور از ارزشها دفاع کنند باید پایگاه نقش تربیتی داشته باشد اگر تربیت نباشد مثل ساختمانی است که با یک تکان فرو بریزد.

وی در ادامه خاطر نشان ساخت:پایگاهی موفق است که تمام محل را تحت تأثیر قرار دهد مثل پایگاه شهید ساداتی که فعالیتش باعث شده جوانان به پایگاه و مسجد مراجعه کنند و حضور فعال داشته باشند.

امامی گفت:پایگاه مقاومت بسیج یعنی مقاومت! هر کجا مقاومت کردیم پیروز شدیم و هر جا در مقابل دشمن کوتاه آمدیم شکست خوردیم.هر کجا در مقابل دشمن کوتاه آمدیم و از اعتقاداتمان دست کشیدیم دشمن بیشتر جلو آمد.


ارسال نظرات