نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند فلسطینی در شهرک الرام واقع در شمال شهر قدس، یک نفر را شهید و یک نفر دیگر را زخمی کردند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۸۹
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
به گزارش سرویس مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج؛  در بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی آمده است که یک گروه از نیروهای این رژیم بامداد امروز چهارشنبه در جریان یورش به شهرک الرام یک خودروی فلسطینی را که بنا به ادعای آنها قصد داشت نظامیان صهیونیست را زیر بگیرد، هدف تیراندازی قرار دادند.
 
بر اساس این گزارش، این خودرو 3 سرنشین داشت که یکی از آنها در دم به شهادت رسید و یک نفر دیگر زخمی شد و نفر سومی نیز توسط صهیونیست ها بازداشت شد.
 
نیروهای اشغالگر همچنین به یک کارگاه آهن یورش بردند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست از ابتدای انتفاضه قدس تا کنون 23 فلسطینی را به شهادت رسانده اند.
 
فلسطینیان ساکن کرانه باختری و بیت المقدس از یکم ماه اکتبر سال گذشته در اعتراض به تشدید تعرضات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مقدسات اسلامی و در راس آنها مسجد الاقصی به خیابان ها ریخته و انتفاضه عظیم را به راه انداخته و توانسته اند با اجرای عملیات های سلحشورانه و بهره گیری از تاکتیک های جدید مبارزاتی از جمله حمله با سلاح سرد و تیراندازی و غیره ده ها اسرائیلی را به هلاکت برسانند و صدها تن دیگر را زخمی کنند.
 
منبع:خبرگزری تسنیم
انتهای پیام/
ارسال نظرات