فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع):

بهترین زمان برای اجرای برنامه های پایگاه مقاومت، فصل تابستان است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) در جلسه فرماندهان پایگاه ها گفت:بهترین زمان برای اجرای برنامه های پایگاه در فصل تابستان است زیرا مدارس تعطیل و بسیجیان اوقات فراغت بیشتری دارند.
کد خبر: ۸۷۱۴۴۹۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع)، در این جلسه ضمن خیر مقدم به فرماندهان پایگاه ها، ازآنان به جهت اجرای برنامه های سه ماهه اول سال 95 تقدیر و تشکر کرد و خواستار اجرای برنامه های عقب مانده در سه ماهه دوم شد.

محمد دهقان هراتی در ادامه با اشاره به برنامه های ابلاغی سال 95 ، بیشترین حجم برنامه های سال را در فصل تابستان عنوان کردو افزود:بهترین زمان برای اجرای برنامه های پایگاه در فصل تابستان است زیرا مدارس تعطیل و بسیجیان اوقات فراغت بیشتری دارند لذا با برنامه ریزی در این فرصت باقیمانده برنامه های عقب مانده را اجرا نمائید.

فرمانده حوزه همچنین از فرماندهان پایگاه ها خواست با قوت بیشتر نسبت به برگزاری کلاس های طرح جوانه های صالحین اقدام نمایند و گزارشات طرح جوانه ها و دیگر گزارشات را روی سایت قرار دهند.

مسئولین آموزش و نیروی انسانی حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) نیز فرماندهان پایگاه ها را در خصوص برنامه های ابلاغی خود توجیه و خواستار اجرای آنها طبق زمانبدی مشخص شده شدند.

در پایان نیز فرمانده پایگاه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و از فرمانده پایگاه شهداء بدلیل بهترین عملکرد در سه ماهه اول سال 95 با اهدا هدیه تجلیل شد.


ارسال نظرات