مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) مطرح کرد:
مسئول معاونت سیاسی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: آمریکا به دنبال برقراری رابطه دوستانه با ایران نیست بلکه براندازی نظام اسلامی در دستور کار آنها است.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۴۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷

سرهنگ دوم پاسدار عبدالله صادقی درجمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح یاوران ولایت در بندرعباس گفت: خداوند به مومنان دستور داده که هیچ گونه راهی برای تسلط کفار برخود باقی نگذارند و هرگونه راه که برای تسلط وجود دارد را ببندند.

وی با اشاره به آیه ی 8 سوره ی منافقون، افزود: عزت و شکست ناپذیری مخصوص خداوند متعال است اما خداوند آنرا برای پیامبر و مؤمنان هم قرار داده و از آنها می خواهد که عزت و شکست نا پذبری خود را حفظ کنند.

صادقی تصریح کرد: ما به هر قیمتی که شده باید عزت خود را حفظ کنیم لذا چنانچه مشاهده کردیم در مسئله ی حج که برای همه ما واجب است رهبری اجازه حضور در حج را ندادند و فرمودند اگر قرار است به حج برویم عزت حجاج ما باید حفظ شود.

وی با اشاره به مذاکرات هسته ای افزود: آمریکا که با مذاکرات هسته ای سعی در نزدیک کردن خود به ایران دارد به دنبال برقراری رابطه ی دوستانه با ایران نیست بلکه آنها می خواهند با رقم زدن برجام های مختلف در دیگر حوزه ها به برانداری نظام اسلامی بپردازند و زمینه و میدانی را که فبل از انقلاب برایش در ایران وجود داشت را دوباره بدست آورند.

ارسال نظرات