خبرهای داغ:
فرماندار گرگان دردیدار فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان گرگان :
نشست صمیمی فرماندار گرگان با فرمانده بسیج ادارات حوزه شهید تندگویان شهرستان گرگان برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۱۴۵۵۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ سیدعباس حسینی فرماندار مرکز استان در نشست صمیمی با حبیبی نژاد فرمانده حوزه بسیج ادارات (شهید تندگویان)شهرستان گرگان واعضای شورا و بسیجیان این حوزه اظهار کرد :بسيج يک نوع تفکر ٬ انديشه ٬ بينش و نگرش است که افتخار مردم ايران و در راستای اجرای فرامين امام خمينی(ره) وبرای دفاع از ناموس هموطنان و خاک کشورمان تشکيل شده است .

وی درادامه افزود: عملکرد فعالیت بسیج به شهادت در راه رضای خدا ختم می شود و مدافعان حرم بهترین الگوی یک بسیجی در عصر حاضر هستند .

حسینی با اشاره به خصوصيات بسيج افزود: بسيج هر روز در حال پيشرفت بوده و در تمامی عرصه های جامعه و در تمامی مسائل اجتماعی ظهور و نمود پيدا کرده است.

دکتر حسینی همچنین به نقش بسيج در تأمين امنيت منطقه و جهان اشاره کرد و گفت: بسيج در تمامی زمانها و مکانها می تواند نقش آفرين باشد و محدود به دوره يا زمان خاصی نيست فلذا قدرتهای جهانی امروز به اين نتيجه رسيده اند که نقش ايران در بحث تامين امنيت منطقه و جهان ومبارزه با داعش بسيار مهم و چشمگير است .

وی در ادامه تاکيد کرد :امروز مقابله با نفوذ دشمن و معرفت افزايی جوانان و کمک به دولت در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی از اقدامات بسيج است .

فرماندار شهرستان گرگان در پایان خواستار توجه ويژه مسئولين استان به شهرستان گرگان با توجه به توانمنديهای تاريخی و طبيعی جهت حل مشکل بيکاری و توسعه همه جانبه شهرستان شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها