حجت الاسلام پژمان فر گفت: دشمن باید دشمنی کند ولی مسئولین داخلی ما با بی تفاوتی خودشان زمینه را برای دشمنان فراهم می کنند تا به اهداف شومشان دست یابند؛ به عنوان مثال اظهاراتی برخی مسئولین در خصوص ماهواره مطرح کردند خلاف قانون و شرع است.
کد خبر: ۸۷۱۴۵۹۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
حجت الاسلام نصرلله پژمان‌فر، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اثرات مخرب ماهواره گفت: 217 شبکه ماهواره ای با زبان فارسی برنامه پخش می کنند که در بخش قابل توجهی از آنها مطالب ضد اخلاقی وجود دارد و این غیر از برنامه هایی است که با زیرنویس فارسی برنامه پخش می شود.

وی افزود: در دنیا این همه شبکه قابل دسترس نیست؛ کجای دنیا با گرفتن یک دیش ماهواره به چند هزار شبکه دسترسی پیدا می کنند که در ایران این طور است این موضوع نشان می دهد دشمنان برای تهاجم فرهنگی برنامه دارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با انتقاد از اظهارات چندی پیش وزیر ارشاد درباره اصلاح قانون ماهواره در پخش تیزرهای تبلیغاتی عنوان کرد: دشمن باید دشمنی کند ولی مسئولین داخلی ما با بی تفاوتی خودشان زمینه را برای دشمنان فراهم می کنند تا به اهداف شومشان دست یابند؛ به عنوان مثال اظهاراتی برخی مسئولین در خصوص ماهواره مطرح کردند خلاف قانون و شرع است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تا روزی که قانونی در جامعه عوض نشده مسئولین موظف هستند که به آن قانون احترام و از آن پیروی کنند؛ امروز یک فرار به جلو از سوی برخی ها انجام می شود که قابل دفاع نیست. اگر امروز شبکه های ماهواره آزاد شود چه تضمینی از سوی مدیران فرهنگی در خصوص مدیریت این فضا وجود دارد.

ارسال نظرات