فرمانده پلیس آگاهی استان لرستان از کشف ۱۹ محموله قاچاق کالا و دستگیری ۲۶ نفر در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۲۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ عباس نظری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در راستای تشدید مبارزه علیه قاچاق کالا که معضلات بسیاری را در جامعه ایجاد کرده طی یک هفته اخیر چند مرحله عملیات توسط نیروهای پلیس آگاهی استان صورت گرفت، اظهار داشت: طی این عملیات ها ۱۹ محموله قاچاق کالا کشف شد.
وی با بیان اینکه این محموله ها شامل سیگار، لوازم برقی و برنج هندی بود، تصریح کرد: این کالاهای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان متوقف شدند.
فرمانده پلیس آگاهی استان لرستان با تاکید بر اینکه این محموله ها از استان خوزستان بارگیری شده و مقصد آنها استان های مرکزی بود، افزود: در جریان کشف این محموله ها ۱۹ دستگاه خودرو سنگین توقیف و ۲۶ نفر متهم نیز دستگیر شده اند.
سرهنگ نظری با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه بالغ بر ۲ میلیارد تومان ارزیابی شده است، گفت: کشف این میزان محموله قاچاق در طول یک سال گذشته در استان بی نظیر بوده است.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان در بحث مبارزه با قاچاق کالا عزم جدی دارد، تصریح کرد: از مردم نیز انتظار داریم همچون گذشته در این رابطه با نیروی انتظامی همکاری کنند تا میزان قاچاق کالا در کشور کاهش یافته و به تولید داخلی کمک شود.
فرمانده پلیس آگاهی استان لرستان یادآور شد: محموله های کشف شده و متهمان به مراجع ذی ربط تحویل داده می شوند.

ارسال نظرات