فرمانده سپاه روح‌الله تجمل‌گرایی رژیم مستبد پهلوی را یکی از عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی نتیجه اشرافی‌گری و تجمل‌پرستی است
کد خبر: ۸۷۱۴۶۳۲
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۶

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی صبح امروز در مراسم تودیع ومعارفه فرمانده سپاه ناحیه کمیجان که در سالن جلسات فرمانداری کمیجان برگزار شد انقلاب اسلامی را امانتی در دست مردم و مسئولین دانست و گفت: همه ما باید از این امنیت به خوبی از انقلاب اسلامی در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان حراست و پاسداری کنیم.

وی افزود: نیروهای رزمنده این خطه دلاور خیز، در دوران دفاع مقدس حضوری فعال داشتند و این امر، افتخاری بس عظیم برای مردم شهید پرور و ولایت مدار کمیجان به حساب می آید، یکی از رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس برای حراست از انقلاب اسلامی آنچه در توان داشت بر طبق اخلاص نهاد شهید اکبر چهرقانی بود.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: شهید چهرقانی در اوایل انقلاب زمانی که در بهترین دانشگاه اروپایی بورسیه تحصیلی شده بود دانشگاه و تحصیلات عالی را رها کرد و به جبهه‌های پاوه برای دفاع از انقلاب شتافت.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهید چهرقانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شب قبل از شهادت این شهید والامقام زمانی که با شهید چمران در سنگر فرماندهی منطقه سوسنگرد جلسه داشتند می‌فرماید در آن شب شهید اکبر چهرقانی جوان رعنا و رشید کمیجانی حال بسیار معنوی و چهره‌ای نورانی داشت.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران دارای مردمانی با اراده قوی و عمیق است و طول دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از مرز و بوم خود دفاع و با دشمنان مقابله و مبارزه کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: سپاه و بسیج در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن دوران به تعبیر مقام معظم رهبری، خوش درخشیده و با حضور در عرصه‌های مختلف عملکردی در خشان و مثبت از خودشان برجای گذاشتند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبر ی درباره فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه الهی است که از پیامبران تا ائمه و شهدا جان خود را در احیا آن نثار کرده اند، فریضه‌ای که هندسه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: توجه به این فریضه الهی امری ضروری است و می‌طلبد در این راستا اهتمام ویژه‌ای صورت گیرد بایستی تلاش کنیم تا حکوت اسلامی را به صورت یک تمدن اسلامی به جهان عرضه کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: فساد از عواملی است که تمدن و انقلاب ها را با شکست روبه رو می‌کند، فساد شامل همه زمینه‌های اخلاقی، اقتصادی، دینی می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علت اصلی دست اندازی به بیت‌المال را تجمل گرایی و تجمل پرستی دانست و گفت: آنچه باعث می‌شود مدیران کشور به بیت المال دست دارزی کنند و حقوق های نجومی دریافت کنند تجمل گرایی و تجمل پرستی است و یکی از دلایل شکل‌گیری انقلاب در زمان طاغوت فسادهای اخلاقی و مالی بود.

وی سپاه را یک نهاد مردمی و برخواسته از مردم دانست و گفت: سپاه متعلق به هیچ ارگان و نهاد خاصی نیست سپاه یک نهاد مردمی ولایی و انقلابی است موفقیت سپاه مرهون حضور وعشق مردم به سپاه و بسیج است.

در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ پاسدار مجتبی مخلص‌آبادی در مدت تصدی‌گری فرماندهی ناحبه کمیجان تقدیر و سرهنگ پاسدار رشید اکبری به عنوان فرمانده جدید ناحیه کمیجان معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات