خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقامت بسیج امامزاده سید معصوم(ع):
فرمانده حوزه مقامت بسیج امامزاده سید معصوم(ع) ضمن تاکید بر ضرورت برنامه ریزی صحیح برای پربار کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان گفت: دشمنان برای به انحراف کشیدن نوجوانان وجوانان برنامه ها دارد
کد خبر: ۸۷۱۴۶۳۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱

سید ابوالفضل شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان یکی از دغدغه های ما و مسائل اساسی پیش روی والدین می باشد و از طرف دیگر دشمن برای به انحراف کشیدن کودکان و نوجوانان ما برنامه دارد و به شدت در این زمینه فعالیت می کند.

وی افزود: سپاه و بسیج وظیفه خود می داند که برای سلامت روح و جسم فرزندان جامعه وارد صحنه شود و به رسالت خود در این زمینه عمل کند که طرح جوانه های صالحین یکی از مهم ترین برنامه های بسیج در زمینه غنی سازی اوقات فراغت می باشد.

فرمانده حوزه بسیج امامزاده سید معصوم(ع) ناحیه مقاومت امام رضا(ع) با اشاره به ضرورت برنامه ریزی پربار و صحیح برای پرکردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد: در برنامه اوقات فراغت نوجوانان وجوانان ایجاب می کند که ما الگوی های مناسب با زمینه دینی، فر هنگی، انقلابی و اسلامی ارائه دهیم.

شریفی با اشاره به اجرای برنامه های جوانه های صالحین اظهار کرد: 5 پایگاه این حوزه مجری طرح جوانه های صالحین در سال جاری می باشندکه 500 نفر فراگیر را تحت پوشش خود قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها