رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران به ایجاد زیرساخت‌های درمانی در کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۳۸
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷

محمدرضا نیکبخت عصر امروز در مراسم ضیافت اندیشه اساتید دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به نقش بسیار مهم دانشگاه در جامعه اظهار کرد: دانشگاه از تحول‌سازترین دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی در کشور به شمار می‌رود.

وی گفت: دانشگاه در کنار آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های فرهنگی باید نقش خود را برای تحول در جامعه به خصوص در ابعاد فرهنگی ایفا کند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشگاه علوم پزشکی علاوه بر این نقش، کمک به درمان و سلامت جامعه را نیز بر عهده دارد.

نیکبخت با اشاره به نقش مهم نظام تحول سلامت در جامعه بیان کرد: در این میان وظایفی مانند ایجاد مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین رسیدگی به امور درمان بیماران از وظایف بسیار مهم و سختی است که بر عهده نظام سلامت قرار گرفته است.

وی به وظیفه خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و گفت: در حوزه درمان و بهداشت، نیاز مبرم به خیرانی داریم که بتوانند علاوه بر کمک به بیماران در ایجاد زیرساخت‌ها نیز همکاری کنند.

رئیس هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر این که تنها به فکر کمک ریالی خیرین حوزه سلامت نیستیم، تصریح کرد: احداث و بازسازی و کمک به بهینه‌سازی فضاهای بهداشتی و درمانی از دیگر کمک‌هایی است که خیرین می‌توانند در این حوزه داشته باشند.

ارسال نظرات