خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان کرمانشاه خبر داد؛
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد پنجم مرداد ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۶۹۳
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ مجتبی بیاتی در جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت عملیات مرصاد که ظهر امروز در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: مراسم بزرگداشت سالروز عملیات مرصاد ساعت 9 صبح پنجم مرداد ماه با حضور سردار شادمانی و حامد زمانی در سالن ورزشی امام خمینی(ره) کرمانشاه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از برگزاری نمایش رزمی «باافلاکیان» با محوریت عملیات مرصاد از سوم تا پنجم مرداد ماه هر شب ساعت 21:30 در پادگان توحید کرمانشاه خبر داد و گفت: کاروانهای راهیان نور از سراسر کشور نیز در این برنامه حضور دارند.

بیاتی با اشاره به اینکه مراسمی نیز با همکاری سپاه سمنان و حضور 1500 نفر از مردم این استان ساعت 18 چهارم مرداد ماه در یادمان مرصاد برگزار می‌شود، عنوان کرد: در تمام شهرستانهای استان نیز برنامه‌های متنوعی در این روز برگزار می‌شود که برگزاری برنامه ویژه ساعت 18 پنجم مرداد ماه در مزار شهدای اسلام‌آباد غرب از جمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به ضرورت مطالبه همگانی برای ثبت این روز به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم ملی کشور، افزود: برگزاری مراسمهای مختلف در ادارات، تبلیغات محیطی گسترده، سرکشی از خانواده شهدای عملیات مرصاد، برپایی سه ایستگاه صلواتی در میادین ورودی شهر و بازدید رایگان از آثار باستانی استان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

بیاتی با بیان اینکه در گرامیداشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد توجه به دو نکته مهم جنایات و هشدارهای بی‌رحمانه منافقان و رشادتهای نیروهای نظامی و مردمی ضرورت دارد، اظهار کرد: در برگزاری مراسمهای گرامیداشت این ایام باید به جنایات منافقان قبل و حین عملیات و زندگی و مقاومت مردم منطقه در بدترین شرایط پرداخته شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تلاش می‌شود سالهای آینده برنامه‌ای کشوری همچون عملیات بازی‌دراز در سالروز عملیات مرصاد برگزار شود، گفت: اگر به موقع برای اجرای برنامه‌های مختلف در این راستا اقدام نشود حق استان ضایع می‌شود و دیگران وقایع مهم استان را به نام خود مصادره می‌کنند.

ارسال نظرات