خبرهای داغ:
حضرت آیت الله مظاهری در دیدار با مسئولین برگزارکننده هشتمین اجلاسیه شهدا و طلبه استان با تاکید بر برگزاری هرچه با کیفیت تر این مراسم موفقیت دست اندرکاران را در برگزاری این مراسم از خداوند متعال خواستار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۵۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج تولیت حوزه های علمیه استان اصفهان گفت: این اجلاسیه در این چند ساله خوب برگزار شده و من نقطه منفی در آن ندیدم الآن که تصمیم گرفته شده این برنامه همزمان با مراسم شهادت امام صادق (ع) برگزار شود خوب است و انشاالله مورد نظر لطف و عنایت حضرت صادق (ع) و شهدا قرار بگیرد و شما نیز سعی کنید کیفیت را دوچندان کنید.

حضرت آیت الله مظاهری فرمودند: بنده هم دعا خواهم کرد که بعد از جلسه همه ی ما از برگزاری این مراسم خوشحال و راضی باشیم و انشا الله این مراسم مورد عنایت ائمه خصوصا حضرت زهرا قرار بگیرد.

ایشان با اشاره به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین خطاط به عنوان دبیر اجرایی اجلاسیه تاکید کرد: آقای خطاط مورد تایید بنده است و هرجا در هر مسئولیتی قرار گرفت به خوبی از عهده ی آن برآمده و امیدورام که با درایت شماها یک جلسه مقدسی برگزار شود و با این پست ها و مسئولیت ها بتوانید برای نظام و ولایت‌فقیه کار اساسی انجام دهید.

آیت الله العظمی مظاهری تاکید کرد: باید از روحانیت مانند آیت الله طباطبایی نژاد و همکاران سپاه مثل آقای سلیمانی استفاده کرد بنده از وقتی با ایشان آشنا شدم علاقه ام به او بیشتر شد او هم مطیع ولایت فقیه است و هم کارها را آن طور که باید خوب انجام می دهد انشا الله در مسئولیت هایتان سرفراز باشید.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام غفاری پور گزارشی از اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاسیه را ارائه داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: قبل از اینکه اجلاسیه در استان برگزار بشود یادواره های شهرستانی برگزار می شود و به جز تعداد کمی که به صورت مشترک این یادواره ها را برگزار کرده اند عمده ی شهرستانها یادواره ی شهدای طلبه و روحانی را به صورت مجزا برگزار کرده اند .

غفاری پور با اشاره به اینکه این اجلاسیه ها کار مشترک بین حوزه و سپاه است تاکید کرد: هرساله جهت فراهم شدن مقدمات ستاد این اجلاسیه در محضر آیت الله طباطبایی تشکیل می شود

حجت الاسلام غفاری پور خاطر نشان کرد: امسال عمده کار اجلاسیه برعهه ی حوزه ی علمیه قرار گرفته و متولی برگزاری اجلاسیه حجت الاسلام خطاط و مدرسه ی علمیه امام صادق(ع) می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه اجلاسیه در روز شهادت امام صادق (ع) در مدرسه علمیه امام صادق (ع) در خیابان چهار باغ برگزار می شود تاکید کرد سخنران اصلی این مراسم آیت الله طباطبایی نژاد هستند.

غفاری پور گفت: از ویژگی های متمایز مراسم امسال تشییع و حضور شهدای گمنام و شناسایی شده در اجلاسیه و برگزاری نمایشگاه نقش روحانیت در طول انقلاب، دفاع مقدس و شرایط امروزی است.

حجت الالسلام غفاری پور خاطر نشان کرد: از جمله کارهایی که در رابطه با اجلاسیه صورت گرفته تشکیل کمیسیون های مختلف است که هرکدام وظایف مشخصی دارند و تشکیل جلسه می دهند و همچنین سرکشی از خانواده های شهدای طلبه و روحانی که توسط مدرسه ی علمیه امام صادق(ع) از خانواده های شهدا سرکشی به عمل آمد و همچنین علاوه برکتاب های به چاپ رسیده در سال های گذشته امسال هم کتابی با موضوع شهدای روحانی په چاپ خواهد رسید.

گفتنی است در این دیدار حجت الاسلام خطاط به عنوان رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه استان اصفهان معرفی گردید.


http://basijnews.ir
ارسال نظرات
پر بیننده ها