خبرهای داغ:
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی قم خبر داد
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از شرکت 190 دانشجوی خواهر و برادر در دوره خط امام بسیجی دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۸۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

حضور 190 دانشجوی بسیجی استان قم در دوره خط امام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، داود محبی در حاشیه بازدید از دوره خط امام استانی و کشوری بسیج دانشجویی استان قم که در محل دانشگاه امام حسین(ع) برگزار شد، با تشریح ویژگی های دوره گفت: این دوره در دو سطح استانی و کشوری برگزار می شود که امسال در استان قم، دو دوره خط امام داریم؛ یکی دوره براداران که از 19 تا 28 تیرماه جاری با حضور 70 دانشجوی بسیجی در دانشگاه امام حسین(ع) تهران برگزار شد و دیگری دوره خواهران که با حضور 120 خواهر بسیجی در قم پیش بینی شده و از 25 مرداد لغایت دوم شهریور برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوره خط امام کشوری نیز همزمان با دوره استانی با حضور 16 دانشجوی بسیجی استان از 22 تیر دراردوگاه سیدالشهدا(ع) آبعلی آغاز شده و به مدت 45 روز ادامه خواهد داشت.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به مباحث مطرح شده در دوره خاطرنشان ساخت: مباحث اصلی این دوره شامل مبانی اندیشه های اسلامی و غرب شناسی، اسلام شناسی و شناخت فرقه های ضاله و... است که با همکاری موسسه میقات و زیر نظر اساتیدی چون حجج اسلام والمسلمین قرائتی و طائب، حسن عباسی و ... ارائه می گردد.

وی افزود: موسسه میقات یک موسسه فرهنگی رزمی و ولایی متشکل از روحانیون با روحیه جهادی است که طی جلساتی مقرر شد دوره خط امام را در قالب دوره های این موسسه پیاده کنیم و در کنار آن مباحث نظامی و رزمی هم داشته باشیم تا جذابیت دوره بیشتر شود.

لازم به ذکر است حجت الاسلام عظیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی قم نیز از دوره خط ولایت بسیج دانشجویی استان در دانشگاه امام حسین(ع) بازدید کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها