افتتاحیه اردوی جهادی طرح هجرت 3 بسیج دانش آموزی استان

مسئول بسیج دانش آموزی اردبیل از آغاز طرح هجرت 3 (مرمت ، بهسازی و زیبا سازی مدارس) خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۹۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول بسیج دانش آموزی استان اردبیل در مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 اظهار داشت: اردوی طرح هجرت 3 بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترغیب دانش آموزان به کار و تلاش و بمنظور پرکردن اوقات فراغت در تابستان طراحی شده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی اجرای این طرح پرکردن اوقات فراغت دانش آموزان در زمینه سازندگی است، گفت: در این طرح دانش آموزان در زمینه های زیبا سازی، رنگ آمیزی، دیوار نویسی و تعمیر و تجهیز مدارس در کنار استادکاران حضور خواهند یافت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با حرفه آموزی و ایجاد همدلی و صمیمیت با حضور در محیط مدرسه در سازندگی فضای آموزشی خود مشارکت دارند.

نقی پور ضمن تاکید به برنامه ریزی برای ایجاد روحیه تلاش، ایثار و فداکاری در بین نسل جوان گفت: تلاش و فداکاری را باید بین نسل جوان پرورش و هجرت را در بین نسل سوم و چهارم انقلاب گسترش داد.
وی در ادامه اظهارکرد: امروز دشمنان به دنبال انحراف نوجوانان و جوانان کشور ایران هستند و وظیفه ما در برابر این حرکت دشمن احیای روحیه جهادی و تفکر دینی و اسلامی است
.

طرح هجرت 3 همه ساله با همکاری و مشارکت دو دستگاه عظیم فرهنگی سپاه و آموزش و پرورش (بسیج دانش آموزی، بسیج سازندگی ، نوسازی مدارس) با مشارکت دانش آموزان دختر و پسر بسیجی در سطح مدارسی که نیاز به بازسازی دارند اجرا می شود.

وی در پایان افزود: در سال 95، تعداد 2500 نفر اردو از دانش آموزان بسیجی استان در این زمینه ثبت نام و بکارگیری خواهند شد.

ارسال نظرات