با حضور خانواده شهید مدافع حرم هاشم دهقانی نیا،مراسم تحلیف و جشن سردوشی فراگیران مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷۹۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، مراسم تحلیف و جشن سردوشی سربازان پایه خدمتی اردیبهشت ماه امسال با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرماندار پارس آباد،جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س)هاشم دهقانی نیا ،خانواده های شهدا و تعدادی از اولیای سربازان در مرکز آموزش مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم امام جمعه اصلاندوز و اعضای شورای تامین شهرستان پارس آباد با ورود به میدان مرکز در مقابل یادمان شهدای نیروی انتظامی کشور با قرائت فاتحه ادای احترام کرده و سپس از مقابل فراگیران سان دیدند.

سرهنگ عزیزی فرمانده مرزبانی شهید مدنی اصلاندوز در آغاز این مراسم ضمن خیر مقدم گویی به حاضرین مراسم با بیان اینکه سربازان پایه خدمتی اردیبهشت ماه امسال که در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس و بالاتر در این مرکز زیر نظر مربیان آموزش دیده اند امروز با برگزاری مراسم تحلیف و جشن سردوشی به اقصا نقاط کشور اعزام می شوند.

اکبر صمدی فرماندار شهرستان پارس اباد در سخنانی امنیت و آسایش امروز کشور را در سایه خون شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم حضرت زینب(س) عنوان کرد و مرزبانی ناجا را یکی از ارکان اصلی در برقراری نظم و امنیت کشور دانست و گفت:حفظ و حراست و پاسداری از مرزهای کشور بر عهده مرزبانی است و این افتخار بزرگی برای نظام محسوب می شود.

اجرای نمایش مدافعان حرم حضرت زینب(س)،اجرای حرکات رزمی سربازان،باز و بست اسلحه ،نحوه تیراندازی ،ایست و بازرسی، اهدای هدایا،مراسم سوگندنامه فراگیران،تجلیل از خانواده شهید هاشم دهقانی نیا از شهدای مدافع حرم و رژه کلاسیک سربازان مرکز آموزش شهید مدنی از مقابل جایگاه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

اصلاندوز در 200 کیلومتری شمال استان اردبیل واقع شده و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان است.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات