مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان:

تمامی روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان کوثر از تهیه طرح هادی بهره مند شده اند

کوثر جزو اولین شهرستان های استان است که تمام روستاهای بالای 20 خانوار آن تا پایان سال گذشته دارای طرح هادی شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۱۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، فرهاد سبحانی در بازدید از پروژه اجرای طرح هادی روستای سنگ آباد از توابع شهرستان کوثر با اشاره به ظرفیت و استعدادهای بالقوه کوثر با طبیعت بکر و آبگرم درمانی آن افزود: عملیات اجرایی طرح هادی 24 روستا در این شهرستان انجام شده است.

او اظهار کرد: روستای سنگ آباد از روستاهای پرجمعیت و دارای پتانسیل اقتصادی بالا است که با تهیه طرح هادی آن عملیات اجرایی روستا کلید خورد و در سال 1393 که طرح بازنگری روستا انجام و سنگفرش در سطح دو هزار متر مربع با مصالح بومی و محلی شهرستان اجرا شد.

این مسئول گفت: تسهیلات مقاوم سازی با همکاری بانک های عامل از سال 84 تاکنون به 139 نفر ارائه شده و 131 واحد مسکونی آن پایان کار دریافت کرده است.

سبحانی افزود: همچنین به تعداد 300 فقره سند مالکیت ارائه شده است.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در این بازدید با بیان اینکه جایگاه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کشور به اثبات رسیده گفت: نوع اجرا و کیفیت آن گویای این مطلب است.

محمدرضا شاملو افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل و شعب تابعه در تهیه و اجرای طرح هادی روستایی اقدامات قابل توجهی انجام داده اند.

او اظهار کرد: تلاش بنیاد مسکن انقلاب اسلامی جلب رضایتمندی و ارائه خدمات بیشتر است و در چهار دهه این موضوع محقق شده زیرا با فکر جدید ، بازسازی پیوسته توام با همدلی و همکاری و برادری مسوولیت های متنوعی را متناسب با مقتضیات جامعه اسلامی به عهده گرفته است.

ارسال نظرات