ماحصل سفر یک روزه مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش به کوثر

مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش به همراه معاونت آموزش ابتدایی و روسای ادارات آموزش ابتدایی دوره اول ودوم اداره کل استان اردبیل در شهرستان کوثر حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۲۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، صادقپور، مدیرکل دفتر دبستانی وزارت به همراه معاونت آموزش ابتدایی و روسای ادارات آموزش ابتدایی دوره اول و دوم اداره کل استان اردبیل از چند مدرسه ابتدایی کوثر بازدید کردند.

صادقپور سپس در گردهمایی مدیران، معاون و آموزگاران این منطقه حضور یافته و بیان کرد: بایستی فرصت ها و قوت های شهرستان شناسایی شود تا مزیت نسبی افزایش یابد.

وی پنج دانش اصلی معلمان، شناخت دانش آموزان، مدیریت کلاس، علم وهنر تعلیم وتربیت، دانش موضوعی و دانش آموزش موضوعی را از مهارت های کلیدی بیان کرد.

عالیزادهمعاون آموزش ابتدایی اداره کلآموزش و پرورش از توجه ویژه وزارت به مقطع ابتدایی، تخصیص اعتبارات جهت هوشمند سازی مدارس، کیفیت بخشی به کلاسهای چند پایه و اجرایی کردن سند تحول بنیادین خبر داد.

علیپور فرماندار شهرستان کوثر هم ضمن اظهار خرسندی از حضور در جمع فرهنگیان از افزایش اعتبارات آموزش و پرورش نسبت به سالهای قبل خبر داد و از عملکرد آموزش وپرورش منطقه در تمامی حوزه ها اظهار رضایت کرد.

گفتنی است که در ابتدایجلسه مدیر آموزش و پرورش ضمن سلام و عرض خیر مقدم ، حضور ارزشمند مدیر کل دفتر دبستانی در منطقه راگرامی داشت.

مهدی غزنوی گزارشی از عملکرد مدیریت آموزش و پرورش منطقه در کیفیت بخشی به آموزش ابتدایی از جمله ارزشیابی توصیفی، طرح تدبیر، جشنواره های مناسب تدریس و درس پژوهی و ارتقا شاخص های آموزشی و پرورشی مطالبی را بیان کرد.

 

ارسال نظرات