خبرهای داغ:
همایش ناظرین شورای نگهبان در تاکستان :
عضو هیات نظارت بر انتخابات استان گفت: افرادی که شورای نگهبان را تضعیف می کنند به دنبال تضعیف ولایت فقیه و اصل نظام هستند.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۵۱
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج در قزوین ،امیدی در همایش ناظرین شورای نگهبان در تاکستان ، این شورا را گلوگاه نظام دانست و افزود: دشمنان با تضعیف شورای نگهبان به دنبال تضعیف اصل ولایت فقیه و نظام هستند.

وی گفت: یکی از وظایف مهم شورای نگهبان علاوه بر نظارت بر قانون گذاری و تفسیر قانون اساسی مقابله با نفوذ دشمن است.

عضو هیات نظارت بر انتخابات استان با اشاره به منویات رهبری درمورد وظایف شورای نگهبان در حفظ اسلامیت نظام و جلوگیری از نفوذ دشمن گفت : دشمنان به ویژه غرب و آمریکا برای حفظ منافع زیاده خواهانه‌ خود با یک جریان مقاومت ایجاد شده از سوی انقلاب اسلامی مواجه شده است که با تهدید و تحریم نتوانست آنرا به زانو درآورد و درحال حاضر روش سازش و نفوذ را در برنامه‌ی خود قرار داده است.

امیدی بیان کرد : دشمن درحال حاضر سعی می کند از تمام راه‌ها به ویژه تطمیع ، تهدید ، همکاری و تعامل جریانات داخلی را با خود همسو کند.

وی ادامه داد : غرب و آمریکا می خواهند با مذاکره و تعامل ابتدا چهره زشت خود را در نگاه مردم کمی بهتر نشان دهند تا  بتوانند منافعشان را در داخل دنبال کنند.

امیدی افزود:دشمن ابتدا با القای اینکه تحریم‌ها مردم را به زانو درآورده است سعی کرد افکار داخلی را موافق مذاکره کند.وی گفت : آمریکا  بعد از مذاکره به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد تا زمینه‌ی مذاکرات بعدی را فراهم کند و هرچقدر این گفتگوها بیشتر شود به این معنی است که ما اقدامات آمریکا را فراموش کرده‌ایم و درحال حاضر به دنبال دوستی هستیم و این میتواند نفوذ هرچه بیشتر غرب را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد:بعد از برجام غرب سعی دارد با تضعیف اقتصاد ملی و وابسته کردن آن و همچنین جنگ ادراکی ،به مردم بگویند که مشکلات خیلی زیاد است.

این عضو هیات نظارت بر انتخابات استان قزوین افزود: اینکه آمریکا برجام را بهترین فرصت میداند به این دلیل است که در سالهای قبل آنها حتی فکر مذاکره با ایران را هم نمی کردند ولی درحال حاضر هر روز شروط جدیدی را برای آن وضع می کنند.

وی  گفت : غرب در ابتدا به بهانه هسته‌ای مذاکره با ایران را آغاز ولی بعد از آن حتی ایران را به کمک مالی به تروریستها محکوم کرد و به خود اجازه داد اموال ایرانیان را مصادره کند و این در حالی است که تعریف ما  از تروریسم با غرب فرق دارد.

در ادامه  رسول گرجی سرپرست دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان در تاکستان هم هدف از برگزاری این همایش را بصیرت افزایی و آموزش اعضا بیان کرد و گفت: نباید بحث آموزش را به انتخابات موکول کرد تا با شتاب زدگی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها